Gå til innhold

GPS navigasjon mobiltelefon

Shittu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svindyrt og svindyrt, vil vel ikke si det. Med Wayfinder/Nokia E-60 kjørte jeg fra Tønsberg til Tromsø og tilbake. Kostet meg kr. 6,- i GPRS kostnader med Talkmore. Har også kjørt fra Tønsberg til Torrevieja i Spania (litt over 3000 km) kostet meg kr. 36,- i GPRS kostnader. Hadde lagt inn en del kart på minnebrikke da. (lastes lett ned fra Wayfinder sin nettside gratis)

• 1 måned senere...

Kan noen gi meg en direkte-link til hvor jeg laster ned wayfinderkart fra nettet.

Mulig jeg er kløne, men jeg skjønte ikke opplegget på www.wayfinder.com :blush: Har fått igang programmet og koblet til GPS på telefonen, men der er ingen kart. Og jeg ville helst laste ned kart via PC'n og overføre til telefonen via BT.

Det står jo at det skal gå an å laste ned kart gratis :hrm:

Endret av Shittu
Kan noen gi meg en direkte-link til hvor jeg laster ned wayfinderkart fra nettet.

Mulig jeg er kløne, men jeg skjønte ikke opplegget på www.wayfinder.com  :blush:  Har fått igang programmet og koblet til GPS på telefonen, men der er ingen kart. Og jeg ville helst laste ned kart via PC'n og overføre til telefonen via BT.

Det står jo at det skal gå an å laste ned kart gratis  :hrm:

7831202[/snapback]

Du må gå til www.mywayfinder.com og logge in der. Her kan du laste ned kart.

Mulig jeg er kløne, men jeg skjønte ikke opplegget på www.wayfinder.com  :blush:  Har fått igang programmet og koblet til GPS på telefonen, men der er ingen kart. Og jeg ville helst laste ned kart via PC'n og overføre til telefonen via BT.

7831202[/snapback]

7834520[/snapback]

He he, jeg valgte å teste produktet gratis i 5 dager for å finne ut om det var noe å kjøpe. Men programmet kom jo uten kart, og jeg har ingen brukernavn å logge på med, så jeg slettet skiten.

Har tomtom 6.1 fra før, men det er på en Qtek S200 gjennom jobben, og den hadde jeg tenkt å slippe å drasse med meg, men sånn ble det altså ikke.

Kjøper ikke wayfinder uten å få teste det først. :nei:

Blir uansett litt klønete å bruke uten touchscreen :)

Endret av Shittu

7831202[/snapback]

7834520[/snapback]

He he, jeg valgte å teste produktet gratis i 5 dager for å finne ut om det var noe å kjøpe. Men programmet kom jo uten kart, og jeg har ingen brukernavn å logge på med, så jeg slettet skiten.

Har tomtom 6.1 fra før, men det er på en Qtek S200 gjennom jobben, og den hadde jeg tenkt å slippe å drasse med meg, men sånn ble det altså ikke.

Kjøper ikke wayfinder uten å få teste det først. :nei:

Blir uansett litt klønete å bruke uten touchscreen :)

7834620[/snapback]

Du kan jo teste wayfinder uten å laste ned kart på din mobil. Du bare laster ned kartene mens du navigerer via gprs. Som en annen sa i denne tråden, så koster det deg noen øre. Eller 30 kroner hvis du har tenkt deg en tur til spania :p

Det finnes et annet navigasjons program til mobil med norsk stemmestyring,det er gratis til 2008,jeg har det på konas k800i,og en holux bluetooth adapter.det fungerer utmerket,adressen er:www.nav4all.com

7837966[/snapback]

He he, det gratisprogrammet fungerte jo bedre enn wayfinder :D

Fungerer helt greit i nøden, er jo begrenset hvor bra navigasjon blir på en liten mobiltelefon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...