Gå til innhold

Israel fortviler over atom-snakk


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147
Jeg vil også addere, som er topic i denne tråden, at:

 

Israel har all sin rett å har atomvåpen p.g.a av trusselen rundt landet.

Israel er et land med sunfornuft og demokrati,og ikke av Religiøst anarki.

 

 

 

7713451[/snapback]

 

Var det en ateist som myrdet Rabin?

7720836[/snapback]

 

 

7721123[/snapback]

 

Jeg tok Rabin som eksempel på din påstand om at Israel "ikke" er styrt av religiøse fanatikere, men likevel har de samme religiøse fanatikerne myrdet den politikeren som kanskje kunne gitt dem fred på en sivilisert måte. Sharon som ligger og gisper etter luft er den motsatte typen, så kanskje det finnes en Gud... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Nei jeg ser ikke noe "galt" i at du sammenligner Israels aksjoner med Nazismen.

 

Beklage hvis jeg misforsto deg....

Men, hva er det du vil frem til?

7721299[/snapback]

 

Les postene. :)

Lenke til kommentar

Nei jeg ser ikke noe "galt" i at du sammenligner Israels aksjoner med Nazismen.

 

Beklage hvis jeg misforsto deg....

Men, hva er det du vil frem til?

7721299[/snapback]

 

Les postene. :)

7721388[/snapback]

Du like å være ironisk?

Les postene mine først

 

Jakten på, nazister og terrorister, verden rundt?

Hva er galt her?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nei jeg ser ikke noe "galt" i at du sammenligner Israels aksjoner med Nazismen.

 

Beklage hvis jeg misforsto deg....

Men, hva er det du vil frem til?

7721299[/snapback]

 

Les postene. :)

7721388[/snapback]

Du like å være ironisk?

Les postene mine først

 

Jakten på, nazister og terrorister, verden rundt?

Hva er galt her?

7721415[/snapback]

 

Det var etter min mening og hensikt ikke et snev av ironi i svaret. Etter min mening burde du lese litt tilbake i tråden for og finne "tråden".

Lenke til kommentar
Du! Nå må du være fornuftig og åpne øyene dine....

Israel "jakter" på terrorister verden rundt.

Terrorister som skjule seg i andre land..

Tror PST i Norge gjør det samme... CIA, FBI?

 

Du setter ting helt utpå spissen her... Ikke mye ulikt det blandt annet kåre Willoch har gjort og som har fremmet Israel - hat hos mang en naiv, dum nordmann, som tror på alt de får servert...

 

det er nettopp DU som burde få opp øya her! Hadde du styrt et land på størrelse med hedemark, i visshet om at land på alle kanter hatet landet ditt og offentlig gjentatte ganger hadde uttalt at de ville eliminere det , hadde søren meg du også vært ganske våken og drevet overvåkning.. eventuelt fjernet eventuelle fiender, før de fikk gjennomført ennda et terrorangrep. Det har visst ennda ikke gått opp for deg at det er slik Israel MÅ opptre hvis de skal fortsette å eksistere, og når alle hater de.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du! Nå må du være fornuftig og åpne øyene dine....

Israel "jakter" på terrorister verden rundt.

Terrorister som skjule seg i andre land..

Tror PST i Norge gjør det samme... CIA, FBI?

 

Du setter ting helt utpå spissen her... Ikke mye ulikt det blandt annet kåre Willoch har gjort og som har fremmet Israel - hat hos mang en naiv, dum nordmann, som tror på alt de får servert...

 

det er nettopp DU som burde få opp øya her! Hadde du styrt et land på størrelse med hedemark, i visshet om at land på alle kanter hatet landet ditt og offentlig gjentatte ganger hadde uttalt at de ville eliminere det , hadde søren meg du også vært ganske våken og drevet overvåkning.. eventuelt fjernet eventuelle fiender, før de fikk gjennomført ennda et terrorangrep. Det har visst ennda ikke gått opp for deg at det er slik Israel MÅ opptre hvis de skal fortsette å eksistere, og når alle hater de.

7729544[/snapback]

 

Nå blir jeg litt usikker...jeg trodde du og Vaio var enige om Israelernes fortreffelighet, men nå diskuterer du jo liksom med "våpenbroren" din...?

Lenke til kommentar
Du! Nå må du være fornuftig og åpne øyene dine....

Israel "jakter" på terrorister verden rundt.

Terrorister som skjule seg i andre land..

Tror PST i Norge gjør det samme... CIA, FBI?

 

Du setter ting helt utpå spissen her... Ikke mye ulikt det blandt annet kåre Willoch har gjort og som har fremmet Israel - hat hos mang en naiv, dum nordmann, som tror på alt de får servert...

 

det er nettopp DU som burde få opp øya her! Hadde du styrt et land på størrelse med hedemark, i visshet om at land på alle kanter hatet landet ditt og offentlig gjentatte ganger hadde uttalt at de ville eliminere det , hadde søren meg du også vært ganske våken og drevet overvåkning.. eventuelt fjernet eventuelle fiender, før de fikk gjennomført ennda et terrorangrep. Det har visst ennda ikke gått opp for deg at det er slik Israel MÅ opptre hvis de skal fortsette å eksistere, og når alle hater de.

7729544[/snapback]

 

Nå blir jeg litt usikker...jeg trodde du og Vaio var enige om Israelernes fortreffelighet, men nå diskuterer du jo liksom med "våpenbroren" din...?

7729645[/snapback]

Nha!

Det der er et prakt eksempel for: Les innleggene mine , please?

:huh::blink::rofl:

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...