Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Trenger ny kontorstol!


Anbefalte innlegg

Vel, jeg klarte å KNEKKE min gamle kontorstol (kiddy office, 199,- hos Nille), og nå trenger jeg en ny.

 

Tenkte jeg skulle bruke litt penger (max 1000,-) på den neste stolen jeg kjøper, siden jeg tilbringer en SVÆRT stor del av tiden min på ræva foran pc'en. Husker å ha prøvd en stol ved navn "Direktør" en gang, og den var sinnsjukt god å sitte i.

 

Stor ryggstøtte er viktig, og hadde vært fint om armlenene kunne skrues av (sitter mye og spiller inn med gitaren på fanget, og da blir armlenene i veien).

 

Den byen jeg bor nærmest til er Tromsø, så fint om min neste stol kunne kjøpes der så jeg slipper svindyr frakt.

 

PS: Beklager skrivefeil, er dautrøtt :D

 

Mvh,

-Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For 1000 kroner får du ikke noen spesielt god stol etter min mening. Ikea har ingen spesielt gode og Jysk er djevelens møkkabutikk. Stikk innom en stor bedrift og hør om de ikke har kontorstoler som skal kasseres. Det hender de bytter dem med faste intervaller selv om stolene er i mint condition. Jeg klarte å tilegne meg en Håg-stol og er godt fornøyd med den....

Endret av oOF
Lenke til kommentar

Skal ha meg ny stol jeg også, min bøyde seg i går. Lente meg bakover og den bare bøyde seg lengre og lengre bakover til jeg ikke turte å sitte i den mer hehe.. Tenker vel på samme budsjettet også så da slenger jeg inn et innlegg her for å kunne følge med på hva som blir foreslått :)

 

- hsds

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...