DRK Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Heisann. Lyst på ny prossessor og hovedkort, men derimot ikke lyst til å bytte ut grafikkkorttet mitt av typen GF6800GT. Trenger derfor et hovedkort med agp-port, som støtter am2 sokkelen, siden jeg har lyst på en amd-prossessor. Noen som har noen bra hovedkort å anbefale? På forhånd takk. DRK. EDIT: Fant ut at am2 er like greit. Eneste kortet jeg fant under prisguide, var et ASRock AM2NF3-VSTA. Noen erfaringer med det? Evt. anbefaling. Skal btw ikke overklokke noe, bare bruke ut av boksen. Endret 13. desember 2006 av DRK Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har selv et DFI Lanparty nF3, men kan ikke se at det er til salgs lenger Det nermeste jeg kommer er MSI K9MM-V, VIA K8M800, AM2, men jeg vet ikke om det kanskje blir uaktuelt pga am2-sokkelen. Dessuten så er det et billig hovedkort. Du kan være heldig, men jeg har et par-tre dårlige erfaringer med superbillige hovedkort hva angår stabilitet Lenke til kommentar
nesheim Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei. har vært ute etter samme. Regner med du kanskje også har ddr-ram som du ønsker å bruke i denne nye også? sjekk Min gamle post regner med at noen av de korta fremdeles finnes. mvh Roy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå