Blacklight Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Lager ny nettside, og prøver å ordne en liten webshop. Nå trenger jeg å lære hva som må gjøres for at "send bestilling" knappen skal funke (altså sende meg de ferdig utfylte feltene fra brukeren, og sende brukeren en ordrebekreftelse). Så vidt jeg vet, trenger jeg en CGI programvare.. noen som kan gi meg en liten steg for steg guide? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Såfremt det ikke er snakk om høy load så blir CGI en smule overkill og alt for avansert. Et PHP-script vil være mer enn nok. Nå er jeg litt usikker på hva du faktisk vil oppnå. Skal du motta bestillinger pr. mail eller i et eget panel, og hvorfor ikke bruke et ferdig system? Lenke til kommentar
Blacklight Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Ja daså.. jeg vil helst motta bestillinger pr. mail. Har funnet noen ferdige koder på nettet som man kan spesifisere og fikse på, men de hjelper ingen ting. Jeg kommer ingen vei så lenge jeg ikke vet hva som skal til for at bestillingen kommer meg i hende når kunden trykker på bestillingsknappen. Såfremt det ikke er snakk om høy load så blir CGI en smule overkill og alt for avansert. Et PHP-script vil være mer enn nok. Nå er jeg litt usikker på hva du faktisk vil oppnå. Skal du motta bestillinger pr. mail eller i et eget panel, og hvorfor ikke bruke et ferdig system? 7502929[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå