Gjest Slettet+3124 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Som emnetittelen sier.. hva gir deg mest ytelse i forhold til spill og andre applikasjoner? Jeg mener å ha hørt at onboard lyd kort trekker mer ressurser av pc-en enn ett eksternt lyd kort gjør. Så stemmer dette? Edit: typo Endret 12. desember 2006 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
ElderScrollsinisten Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Som emnetittelen sier.. hva gir deg mest ytelse i forhold til spill og andre applikasjoner? Jeg mener å ha hørt at onboard lyd kort trekker mer ressurser av pc-en enn ett eksternt lyd kort gjør. Så stemmer dette? Edit: typo 7487310[/snapback] Det kommer selvsagt ann på hvilket eksterne og interne kort det er snakk om, men stort sett vil det stemme at et dedikert kort vil prestere bedre enn et integrert et. Et Creative X-Fi ville nok slå de fleste integrerte lydkort for å si det sånn! Tror det kan ta noe avlastning fra systemet og selvsagt gi bedre lydkvalitet. Endret 12. desember 2006 av ElderScrollsinisten Lenke til kommentar
Pirmin Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Har å hørt fra andre at integrerte lydkort gjerne trekker mer ressurser enn et dedikert, men æ har hørt sjøl at lyden e mye bedre fra mitt gammle audigy platinum enn den integrerte lyden fra mitt asus a8n-sli deluxe kort.. For å bruke ord som man ofte ser i bladet lydogbilde, mere kropp i bassen mer rom i lydbildet også videre (ka d nu enn betyr).. Korsn sonettane sammspille i forhold til klaveret ane æ ikke for æ har aldri hørt hverken en sonett eller et klaver E iallfall mye fetere lyd Edit:skriveleif Endret 13. desember 2006 av Pirmin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå