Gå til innhold

Serien - Into the West

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har alltid vært fasinert av Amerikansk pionerhistore, og har sett utallige filmer og serier helt siden svart/hvitt tiden tidlig på 60 tallet

Synes for min del denne serien holder en overraskende bra standard .. nesten ingen dødpunkter og "fyllmasse", handling og kvalitet hele veien. Ser på ep 4 akkuat nå :cool:

Lenke til kommentar
Jeg så alle ifjor en gang.. Startet veldig bra syns jeg. men dabba litt ut mot slutten. Er faktisk ikke sikker om jeg fikk med meg siste episode eller ikke.

7595309[/snapback]

Har også sett alle nå, og er litt enig. Det viser seg at dette jo egentlig er en serie om indianernes historie, den fokuserer og bygger opp rundt alle de store begivenhetene som omhandler dem; sånn som slaget ved "Little Big Horn" og massakrene ved Washita river og Wounded knee

Det ble en litt rar avsporing på en måte. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg så litt av 1. episode, og likte det jeg så, men jeg venter til jeg snubler over serien på DVD før jeg ser resten. I utgangspunktet hater jeg å følge med på serier, men om de er gode nok, klarer jeg det også. Jeg hadde fulgt med denne serien, om den hadde gått på NRK. Avbruddene som kommer på TVNorge, er nok til at jeg nesten aldri ser film/serier på denne kanalen.

Nå vet dere det... :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...