MKej Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det noen som har sett serien Into the West som starter på tvnorge på fredag kl 21.30 http://www.tvnorge.no/index_program_html?e...Program=4058348 Høres meget bra ut, er Steven Spielberg som et produsent Så på reklamen at den har fått 16 emmy nominasjoner også. Hvorfor har jeg ikke hørt om den serien, er 1 år gammel Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 vurderte å kjøpe denne på dvd men den har ligger på over 200, så da har jeg ikke giddet. så det er fint at den kommer på norsk tv Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ser veldig bra ut Har sett de 2 første (av 6). Om man har sans for filmer som "Danser med ulver" vil man nesten garantert like dette. Egentlig bedre enn det også da vil jeg si Bra handling, masse flotte naturscener, og forholdsvis realistisk laget Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Enten cancla eller bare laget 1 sesong med vilje. Noen som kan avklare Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 6 episoder med vilje, er en miniserie. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Bare for å bemerke det: Hver episode er opp i spillefilm-lengde på denne serien(ca 1.30 time). Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Trodde serien skulle være bedre enn det den var, første episode var i alle fall ganske langdryg... Kanskje det kommer deg i neste episode Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Er serien gitt ut på Dvd sone 2 Norsk? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ser ikke sånn ut, finner bare sone 1 Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Så den tidligere i høst og må si at denne serien skuffet veldig mye...Liker westernfilmer og serier veldig godt men denne var veldig skuffende.... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 det er jo ikke dirtekte en westen film da, western filmer tar for seg vesten fra 1860 til ca. 1900 denne serien i vertfall første episode er satt til 1820 tallet. altså før det som vi kaller westernfilmer beyner Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har alltid vært fasinert av Amerikansk pionerhistore, og har sett utallige filmer og serier helt siden svart/hvitt tiden tidlig på 60 tallet Synes for min del denne serien holder en overraskende bra standard .. nesten ingen dødpunkter og "fyllmasse", handling og kvalitet hele veien. Ser på ep 4 akkuat nå Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Ikke helt som jeg hadde venta, men må vel gi den episode til før jeg gir den opp. Hadde venta meg noe mere "Western" selv om det hadde sikkert ikke vært historisk riktig Lenke til kommentar
Pug Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har sett hele denne serien på folkehøgskole tidligere i år (USA-linje), og synes den var veldig bra Anbefales. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er nok en film-lik miniserie ala band of brothers. 6 episoder a 1,5 time. Har sett de to første og skal definitivt se den neste. Syns dette var skikkelig bra saker. Selvsagt ikke opp på band of brothers-nivå, men en bra serie. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg så alle ifjor en gang.. Startet veldig bra syns jeg. men dabba litt ut mot slutten. Er faktisk ikke sikker om jeg fikk med meg siste episode eller ikke. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg så alle ifjor en gang.. Startet veldig bra syns jeg. men dabba litt ut mot slutten. Er faktisk ikke sikker om jeg fikk med meg siste episode eller ikke. 7595309[/snapback] Har også sett alle nå, og er litt enig. Det viser seg at dette jo egentlig er en serie om indianernes historie, den fokuserer og bygger opp rundt alle de store begivenhetene som omhandler dem; sånn som slaget ved "Little Big Horn" og massakrene ved Washita river og Wounded knee Det ble en litt rar avsporing på en måte. Lenke til kommentar
havar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg så litt av 1. episode, og likte det jeg så, men jeg venter til jeg snubler over serien på DVD før jeg ser resten. I utgangspunktet hater jeg å følge med på serier, men om de er gode nok, klarer jeg det også. Jeg hadde fulgt med denne serien, om den hadde gått på NRK. Avbruddene som kommer på TVNorge, er nok til at jeg nesten aldri ser film/serier på denne kanalen. Nå vet dere det... Lenke til kommentar
havar Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 vurderte å kjøpe denne på dvd men den har ligger på over 200, så da har jeg ikke giddet. så det er fint at den kommer på norsk tv 7487499[/snapback] Hvor har du sett denne på DVD? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 vurderte å kjøpe denne på dvd men den har ligger på over 200, så da har jeg ikke giddet. så det er fint at den kommer på norsk tv 7487499[/snapback] Hvor har du sett denne på DVD? 7633285[/snapback] http://www.amazon.com/Into-West-Matthew-Se...9?ie=UTF8&s=dvd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå