Nessi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Kjøpte meg nettop OCZ ram 2 x 1024 Mb ram DDR2. Specs: OCZ High performance DDR2 Memory PC2 5400 1024MB Dual CH Value Series 5-5-5-15 Skal bruke den sammen med ASUS P5W DH Deluxe, ATI Radeon X1900XTX og Intel C2D E6600. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har OCZ selv i min gamle PC. Og jeg er kjempe fornøyd. OCZ er vel kjent for å være et veldig bra merke.. Lenke til kommentar
ganilsen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er helt grei den ram'en til oppsettet ditt. Men value ram er jo ikke noe å hoppe i taket for. Men er såklart bedre enn noname og billigmerker. Så lenge du ikke skal klokke er det liten reell forskjell på ram. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ozc er et godt merke det, man skal ikke blåse av value-seriene til de kjente produsentene. Folk har fått value-minne som klokker like bra som high-end Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) litt off topic, men jeg håper virkelig ikke du allerede har kjøpt d x1900xtx kortet! DX10 kommer om en måned og da er alle kort bortsett fra 8800 GTS/GTX et dårlig kjøp vis du skal ha gaming PC... og forresten OCZ er et veldig bra merke men jeg liker corsair bedre... DOMINATOR Endret 13. desember 2006 av Hellriser Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) øhhh.....jo det er en vits å kjøpe dx.9 kort om en måned for da har de gått ned mer i pris, nå må folk slutte med det der dx.10 er her...drit i dx.9...bare tull. Sorry til trådstarter for off-t. Uansett...sitter man med et godt kort nå så hadde jeg venta til Ati sitt hadde kommet. Endret 12. desember 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Går bra, har tenkt veldig mye på dette selv, men har ikke tenkt så mye på dx10 enda, har ikke penger, er student og har andre utgifter og, derfor kjøper jeg meg ett billig kort nå, og senere blir det 8800 gt når de har gått ned i pris. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Value ram er vel ic'er som ikke yter godt nok til at de kan sitte i super duper high end ramen så for å ikke sitte igjen med masse unyttige brikker setter de disse til å kjøre på lavere hastigheter på billigere kretskort osv. Så er det det da at det ikke alltid er nok feil ic'er til å dekke behovet for billig ram. Så derfor tar de noen av icene som takler høyere hastigheter som de ikke for solgt å setter på value kretskort, dropper heatsinks, setter ned hastigheten til value hastigheter og selger billig. Så hvis du er riktig heldig kan du få platinum ic'er på dine value brikker rett meg hvis jeg tar feil! -Bountyhunter Endret 16. desember 2006 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå