Nauz Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hei. Har en Topcom router jeg kjøpte på rimi for noen år tilbake, denne ble solgt i pakke sammen med et usb kort. Den har fungert helt utmerket, frem til nå. Netverket har bestått av 1 pc koblet til med kabel og 2 koblet til trådløst, men så kjløpte bruttern seg ny bærbar pc for noen dager siden, og siden da har det dukket opp et problem, kun 2 av pcene kan koble seg til trådløst, feks dersom både bruttern og jeg er kobla til, fungerer det ikke på mamma sin pc. Er det noe jeg kan gjøre med dette? instillinger jeg må velge eller noe? eller må jeg rett og slett kjøpe ny router som støtter flere tilkoblinger. I såfall er det noen som har en å anbefale? har 0 peiling på dette! Jeg får meg bærbar pc i morra, altså det blir 4 pcer som kobles til trådløst(i hvertfall 3) . må være minimum 54mbit hastighet på den. Mvh Mr.Nauz? Endret 12. desember 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 logg deg inn på routeren og sjekk hvor mange ip addresser den deler vanligvis er det ganske mange, men kan være den er litt rart oppsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå