Anders Moen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Kritikk på mitt nye design, please. Alt som er dårlig eller bra eller gjerne begge deler Screenshot: (har ikke lastet den opp og kommer ikke til det før jeg har fått litt kritikk) EDIT: Siden er lastet opp http://www.freewebs.com/andersmoen/index2.html (har ikke lagd sidene til menyen og de skal jeg forandre litt på) Endret 12. desember 2006 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvis du ikke skal bruke headeren. Hva er igjen av siden da? Menyen? Vel ok. menyen var grei. Men hvis det er ditt design, legg på den headern du skal bruke FØR du legger den ut her Kanskje hatt litt mer mellomrom mellom teksten og menyen. Og den copyrighten helt oppe var ikke serlig fin eller velplassert Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Veit det med copyrighten, men det eneste bildet som skifta farger sånn at det blir vanskeligere for andre å fjerne teksten men likevel er fargene riktig + at jeg vil ha det på toppen så folk ser det fortere ... selv om de kanskje ikke gjør det. Banner: mente bare at jeg ikke skulle bruke den font-typen. Haha Og den teksten "Innhold," det var bare noe kjapt noe i PS (redigerte bort den egentlige teksten for den har jeg under kontroll) Note: jeg quoter ikke Endret 12. desember 2006 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå