Gå til innhold

X1800 XT til TV

Mathiasman

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et X1800 XT kort jeg vil koble til TVen. Altså, PCen skal kobles til TVen. Det jeg da lurer på er om det finnes en kabel som kan kobles fra TV-utgangen på skjermkortet til scart på TVen.

Takker for svar.

EDIT: Fra skjermkortet får jeg da bildet. Hva med lyd?

Endret av Mathias89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.mamoz.no/produkt/OSK301812/Nord...cart_kabel.html

Denna har jag..sikker noe sådant du tänker på? Jag fick i vartfall med den kontakten som går mellan skjermkort och de 3 st rca kontakterna, når jag køpte mitt skjermkort. Den är rød, grøn och blå och går sammen till en sort som passer i skjermkortet.

Endret av Robbansvenske
Lenke til kommentar

Hmm. Den kunne passet. Men så har jeg ingen ting fra skjermkortet og til den kabelen. Den HDTV-kabelen som vises på PowerColor sine sider(Link lengre opp) kunne gjort jobben da. Men jeg har jo ikke HDTV. Tror jeg.

EDIT: Den kabelen heter jo "HDTV Cable", jeg har ikke HDTV da, ikke som jeg vet i alle fall.

Endret av Mathias89
Lenke til kommentar

Brukte et slik Scartadapter , fra skjermkortet (GT6600 med VIVO) brukte eg vivokabel fra skjermkortet med overgang til "supervideo" - kabel til adapteret , så en lydkabel med phonoplugger i enden mot adapteret og "minijack" mot mic inn på lydkortet - tok opp en VHS video på PC'en for og få filmen over på DVD.

Hvis det er VIVO på XT kortet passer sannsynligvis ikke en "supervideo kabel" der, en "må" ha "VIVO" adapterkabelen.

Endret av HAG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...