Ondskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Til tråd starter: Her tror jeg du får virus: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor www.cracks.ms Til dere andre, ikke prøv. Fant linken via google og fikk beskjed om at siden kan skade pc'en min. NB!: Jeg fra sier meg ALLT ansvar for de nyskjerige sjeler som bare MÅ inn på den. Endret 13. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) En kompis av meg lastet ned et spill kopi, fikk 8000 virus elns bare med det. Fullpakka på den isoen med internett i 2 dager Endret 13. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Denne siden er ulovlig å diskutere og du får garantert virus, så ikke gå inn på den. Men du trådstarter, som absolutt vil ha det kan jo få gå inn på den.. www.serials.cz Og jeg gjentar, med mindre du vil ha virus IKKE GÅ INN PÅ DEN! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Kanskje en ide og skjule siden? så er du på den sikre siden. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Til tråd starter: Her tror jeg du får virus:Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor www.cracks.ms Til dere andre, ikke prøv. Fant linken via google og fikk beskjed om at siden kan skade pc'en min. NB!: Jeg fra sier meg ALLT ansvar for de nyskjerige sjeler som bare MÅ inn på den. 7494454[/snapback] Jepp der er det masse virus og de fleste passordene jeg har lastet ned fra den siden tidligere fungerte også. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Et siste bilde. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ahh, fint å se så mange "nyttige" programmer på desktopen Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har nå byttet PC siden test-PCen rett og slett ble umulig å bruke. :!: Ikke særlig spennende det siste bildet heller, men maskinen ble så treg at det ikke var mulig å fortsette. Jeg antar at det var fordi den brukte 100% av CPU, men desverre hadde jeg ikke mulighet til å sjekke det, siden oppgavebehandlingen nektet å fungere. På slutten klarte jeg heller ikke å starte IE, og måtte instalere Opera for å sende det siste skjermbildet. Til slutt har jeg egentlig bare lyst til å dele ut et realt ballespark til virusprogrammererne, for makan til tørr og kjedelig programvare skal en lete lenge etter. Det eneste disse virusene ser ut til å gjøre er å få maskinen til å bli treg, instalere ekstra verktøylinjer i IE, og fortelle meg at jeg har virus. Hvor er de gode gamle bokstavene som faller ned? Hvor er musepekeren som forandres? hvor er kreativiteten? Nei, dette var dårlige greier, og det eneste som hindrer bunnkarrakter, er at de praktisk talt ikke inneholder bugs. Terningkast 2/6 Lenke til kommentar
butare Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Da får du neste utfordringen: Se om du klarer å rense maskinen for virus og annet møkk. Kan være et like interessant prosjekt. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 er ikke noen som kan skreder sy et virus for meg a?=) Sånn at den innen 1 uke sletter OS hadde vært morro på gamle pcn min som lillebroren min bruker:P Lenke til kommentar
Bone Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Er DriveCleaner2006 noe stas? Lenke til kommentar
LØD Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg fant et litt morro virus da men siden du ikke leter lenger er det ikke vitsi med linken men det som det gjorde var: At dine ikoner ble om til mange skjellethoder og den der "Avsluttnings"-knappen ble om til en text hvor det sto "Ready to get doomed?" :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg fant et litt morro virus da men siden du ikke leter lenger er det ikke vitsi med linken men det som det gjorde var: At dine ikoner ble om til mange skjellethoder og den der "Avsluttnings"-knappen ble om til en text hvor det sto "Ready to get doomed?" :!: :!: :!: 7537443[/snapback] Høres morro ut. Går da an og fikse selv og Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Her er et skjermbilde på hvordan det ser ut akkurat nå. Ikke så veldig mye å skryte av akkurat. Må prøve mer i morgen. Hva har du gjort hittil da? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Her er et skjermbilde på hvordan det ser ut akkurat nå. Ikke så veldig mye å skryte av akkurat. Må prøve mer i morgen. Hva har du gjort hittil da? 7538429[/snapback] Sjekka skrivebordet hans? Lenke til kommentar
LØD Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Har du MSN? Holder på å exprimenterer med noe som du sikkert ville sjekke ut EDIT: Kom på at du ikke hadde MSN ;P Noen måter som du vet om? Endret 19. desember 2006 av mouNtey Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 20. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg fant et litt morro virus da men siden du ikke leter lenger er det ikke vitsi med linken men det som det gjorde var: At dine ikoner ble om til mange skjellethoder og den der "Avsluttnings"-knappen ble om til en text hvor det sto "Ready to get doomed?" :!: :!: :!: 7537443[/snapback] Det var slike virus jeg håpet på å få, men istedet fikk jeg bare en treg maskin og en haug med feilmeldinger. Akkurat nå har jeg byttet ut harddisken og skal prøve å selge maskinen, så virusene må nok vente litt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Her er et skjermbilde på hvordan det ser ut akkurat nå. Ikke så veldig mye å skryte av akkurat. Må prøve mer i morgen. Hva har du gjort hittil da? 7538429[/snapback] Sjekka skrivebordet hans? 7538475[/snapback] eh ja? Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Hadde vært morsomt å fått en maskin full av alle typer virus, og så levert den til et antivirusselskap for å se om de hadde klart å få vekk alle virusene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå