Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Til tråd starter: Her tror jeg du får virus:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
www.cracks.ms

Til dere andre, ikke prøv. Fant linken via google og fikk beskjed om at siden kan skade pc'en min.

NB!: Jeg fra sier meg ALLT ansvar for de nyskjerige sjeler som bare MÅ inn på den.

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til tråd starter: Her tror jeg du får virus:
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
www.cracks.ms

Til dere andre, ikke prøv. Fant linken via google og fikk beskjed om at siden kan skade pc'en min.

NB!: Jeg fra sier meg ALLT ansvar for de nyskjerige sjeler som bare MÅ inn på den.

7494454[/snapback]

Jepp der er det masse virus og de fleste passordene jeg har lastet ned fra den siden tidligere fungerte også.

Lenke til kommentar

Jeg har nå byttet PC siden test-PCen rett og slett ble umulig å bruke. :!:

Ikke særlig spennende det siste bildet heller, men maskinen ble så treg at det ikke var mulig å fortsette. Jeg antar at det var fordi den brukte 100% av CPU, men desverre hadde jeg ikke mulighet til å sjekke det, siden oppgavebehandlingen nektet å fungere. På slutten klarte jeg heller ikke å starte IE, og måtte instalere Opera for å sende det siste skjermbildet.

Til slutt har jeg egentlig bare lyst til å dele ut et realt ballespark til virusprogrammererne, for makan til tørr og kjedelig programvare skal en lete lenge etter. Det eneste disse virusene ser ut til å gjøre er å få maskinen til å bli treg, instalere ekstra verktøylinjer i IE, og fortelle meg at jeg har virus. Hvor er de gode gamle bokstavene som faller ned? Hvor er musepekeren som forandres? hvor er kreativiteten? Nei, dette var dårlige greier, og det eneste som hindrer bunnkarrakter, er at de praktisk talt ikke inneholder bugs.

Terningkast 2/6 :D

Lenke til kommentar

Jeg fant et litt morro virus da men siden du ikke leter lenger er det ikke vitsi med linken men det som det gjorde var: At dine ikoner ble om til mange skjellethoder og den der "Avsluttnings"-knappen ble om til en text hvor det sto "Ready to get doomed?"

:!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Jeg fant et litt morro virus da men siden du ikke leter lenger er det ikke vitsi med linken men det som det gjorde var: At dine ikoner ble om til mange skjellethoder og den der "Avsluttnings"-knappen ble om til en text hvor det sto "Ready to get doomed?"

:!:  :!:  :!:

7537443[/snapback]

Høres morro ut. Går da an og fikse selv og :p

Lenke til kommentar

:!:  :!:  :!:

7537443[/snapback]

Det var slike virus jeg håpet på å få, men istedet fikk jeg bare en treg maskin og en haug med feilmeldinger. :(

Akkurat nå har jeg byttet ut harddisken og skal prøve å selge maskinen, så virusene må nok vente litt. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...