Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for mange gode forslag!

 

Ganske utrolig, men etter to timer med veldig usikker surfing, har jeg ennå ikke fått virus.

 

Som en god bonus har jeg derimot lastet ned noen svært lekre screensavere som jeg aldri har våget å laste ned ellers. :thumbup:

 

Edit: Er det ingen virus der ute i kveld da?? :dontgetit:

Endret av Splitter P. Inegal
Lenke til kommentar

Det begynner å komme seg nå. Har fått noe merkelige greier som heter "virusburster" og et par ekstra verktøylinjer i Internet Eksplorer, men maskinen er fremdeles stabil.

 

UPS!! Akkurat mens jeg skriver dette fikk jeg opp et vindu som sier "System Security Caution... Trojan TJ/BZ infection attempt was detected" :!:

Lenke til kommentar

Fra jeg begynte har det tatt ca. tre timer.

 

Har også fått flere iconer på startlinjen som sier noe om "critical system error" og malware threats".

 

Skulle ønske jeg hadde hatt paintshop pro eller noe, slik at jeg kunne ha tatt skjermbilder, men det ser også ut til at jeg har et virus som blokkerer tilgang til enkelte nettsider. F.eks klarer jeg ikke å komme inn på noen sider der jeg kan laste ned paint shop.

Lenke til kommentar
Fra jeg begynte har det tatt ca. tre timer.

 

Har også fått flere iconer på startlinjen som sier noe om "critical system error" og malware threats".

 

Skulle ønske jeg hadde hatt paintshop pro eller noe, slik at jeg kunne ha tatt skjermbilder, men det ser også ut til at jeg har et virus som blokkerer tilgang til enkelte nettsider. F.eks klarer jeg ikke å komme inn på noen sider der jeg kan laste ned paint shop.

7488095[/snapback]

trykk print scrn knappen og past til paint;, så får vi og se :D

Endret av regga
Lenke til kommentar
Det begynner å komme seg nå. Har fått noe merkelige greier som heter "virusburster" og et par ekstra verktøylinjer i Internet Eksplorer, men maskinen er fremdeles stabil.

 

UPS!! Akkurat mens jeg skriver dette fikk jeg opp et vindu som sier "System Security Caution... Trojan TJ/BZ infection attempt was detected"  :!:

7487993[/snapback]

 

Det har jeg også hatt :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...