Gå til innhold

Honor blir nerfet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Orker ikke å lese hele tråden, men det er "bare" bonushonor som har fått 30%-nerf, ikke honor fra kills. Bonushonor var ca. 50% av total honor etter en dag med grinding, så det er ikke så ille. Dog, det var litt unødvendig. Enkelte klarte å skaffe seg enorme mengder honorpoints på veldig kort tid (les god premade vs. dårlige premades/randoms, gjerne i kombinasjon med meget kort kø). Følgelig ble det bremset ned litt. Kort sagt, det som før tok 2 dager å farme vil nå ta 3. Før 2.0-patchen var det snakk om uker til neste item, nå er det snakk om dager. Slutt å klag over dette, det ble endret. Punktum finale, trist men sant.

Lenke til kommentar
Bah, mangler 1k honor til epic PvP hjelm. Hadde ikke den patchen kommet hadde jeg hatt den -.-

7497767[/snapback]

Da har du den imårra istedet.

Må vel bare bryte sammen og tilstå at jeg ble særdeles skuffa da jeg hørte om nerfen, men nå som det har synki inn er det faktisk ikke så gærent som enkelte skal ha det til. Sett systemet slik det er idag i perspektiv med hvordan det var pre-2.0 så finner man fort ut at det er atskillig bedre. Selv om du skulle ta pause fra WoW i to-tre uker kan du fortsette der du slapp. Mao du kan PvP'e og farme honor i ditt eget tempo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...