Gå til innhold

Honor blir nerfet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har vel tjent en 25k honor siden fredag. Og det er med rimmelig cassual pvp.

Skaff deg en gruppe så er honor enkelt. Og en 30% nerf er ingenting....

Skjønner meg ikke på folk som grinner pga de må bruke 1 extra dag på, et av de beste våpna i spillet.

Lenke til kommentar

Jaja, det er så enkelt. Bare skaff deg en premade. Bare stå på noen timer hver dag. Det er så lett så.

Sett bort ifra at en del jobber, en del studerer og en del, som meg selv feks, gjør begge delene, så er det faktisk slik at cross-realms for en god del servere har vært nede stort sett siden patchen kom ut.

Med køer på 1 og 2 timer så blir det lite honor uansett hvor mye premaden din ruler og uansett hvor mange timer du holder på.

Jeg skjønner lett at folk er irriterte nå.

Lenke til kommentar
premade er et helvetes stress hehe. blir omtrent som å raide. Stress til de grader det:) Jeg spiller pvp for å kunne spille uten det evige maset fra MT på TS, og for å endelig kunne spille solo, uten at noen er avhengig av meg eller jeg av dem.

7492061[/snapback]

:p jeg synes det er gøy jeg fordi jeg blir ofte Guard på Farm / Bs / LM / GM så slipper jeg og løpe rundt som en tulling:P

Lenke til kommentar
Jaja, det er så enkelt. Bare skaff deg en premade. Bare stå på noen timer hver dag. Det er så lett så.

Sett bort ifra at en del jobber, en del studerer og en del, som meg selv feks, gjør begge delene, så er det faktisk slik at cross-realms for en god del servere har vært nede stort sett siden patchen kom ut.

Med køer på 1 og 2 timer så blir det lite honor uansett hvor mye premaden din ruler og uansett hvor mange timer du holder på.

Jeg skjønner lett at folk er irriterte nå.

7491922[/snapback]

Jeg jobber samt har en samboer som krever sitt men er da mulig å få litt honor for det :)

Skaff deg noen venner og spill pvp med de når du kan. Greit at det tar deg litt lenger tid en de some kan spille mye men det er dat også ganske logisk...

Lenke til kommentar
jeg synes det er gøy jeg fordi jeg blir ofte Guard på Farm / Bs / LM / GM så slipper jeg og løpe rundt som en tulling:P

du ville likt deg i armyen:) Der må du gjøre som du får beskjed om :p

7492269[/snapback]

haha jeg er passifist ^^ så tror ikke det ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes fortsatt det er for lett å geare seg opp... Jeg synes de burde sette opp prisen på lvl 70 gear (lvl 60 gear holder i et par mnd nå, men deretter er det vel uansett tid for å bytte ut). Det bør være en sammenheng mellom innsats og belønning, selv om Blizzard ønsker å legge seg på en snillere linje når der gjelder å "tvinge" spillere til å oppgi sitt sosiale liv til fordel for å geare opp sin WoW-karakter. Hvorfor kan man ikke like godt dele ut gratis epics til alle?

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du fikk med deg poenget. Blizzard har enda siden patchen ikke fikset cross-realms på flere servere. Det har vært nede så godt som hele tiden. De gangene det har vært oppe har bg ikke vært spillbart pga enorm lagg. Du kan ha så mye fritid du bare vil, du kan ha så mange godt gearede teammates du bare vil, når køene er lange nok drar du ikke inn honor uansett. Skulle være ganske logisk dette.

Snakket med GM i går om at cross-realms var nede. Han var ikke kjent med det engang. Han trodde det virka. I dag har vi fått det tilbake. Køene er kortere. Heldigvis er laggen like intens. Det er med andre ord ekstremt ille å gjøre bg nå.

Lenke til kommentar
Prisene er de samme, men mengden honor du får fra kills osv har gått ned med ~30%.

System vil forbli slik det nå i overskuerlig fremtid. Kommer dog sikkert til å bli mindre tuning av system med priser osv ettersom det går seg til.

7492883[/snapback]

Ok, da har jeg forsatt sjangs til å skaffe meg et forholdsvis brukbart gear den gangen jeg dinger 60 (70) :)

Takk for kjapp respons :)

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke de kommer til å nerfe systemet mer. Prisene nå må sees i sammenheng med at max lvl blir 70. Er det ingen som har lagt merke til at epic lvl 50 wsg bracers koster 900 honor? Tilsvarende hopp i pris blir det helt sikkert fra lvl 60 pvp gear til lvl 70 pvp gear. Etter TBC tror jeg de fleste kommer til å bruke tid på å lvle opp istedenfor å gjøre pvp dagen lang for lvl 60 gear.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...