Gå til innhold

Honor blir nerfet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og R14 våpen varer til lvl 65.

60-65 er laangt !

For de warriors, rogues, paladins og shamans som ikke raider var dette en sjanse som funka som smertestillende tongue.gif

Niks, Rank14 ranged våpen varer til 61 ;)http://www.thottbot.com/beta?i=219 Dropper i Bloodfurnace som er i Hellfire Citadel.

Med mindre du er BM specced, da er den kjappe bua med 1.8 speed ganske good og varer en stund lenger vil jeg tro.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

De som syter over at honor blir nerfa burde skjerpe seg. Selfølgelig er det litt dumt, men det var jo bare for godt til å være sant. Folk skaffa FM shoulders, noen av de beste shouldersa på spillet, på 1 dag. Dette er etter min mening feil! (Ja, jeg gjorde det selv også :p)

Bare tenk på hvilken utrolig prestasjon det var å være marshall før, det betydde at man hadde offra livet sitt i en del uker, bare for 3 epic deler, nå kan man skaffe seg de på 1/10 av tiden, til og med MED den honor-nerfen som kommer nå.

Så vær takknemelig for at de i det hele tatt har gjort om systemet og hold kjeft! :!:

Lenke til kommentar
De som syter over at honor blir nerfa burde skjerpe seg. Selfølgelig er det litt dumt, men det var jo bare for godt til å være sant. Folk skaffa FM shoulders, noen av de beste shouldersa på spillet, på 1 dag. Dette er etter min mening feil! (Ja, jeg gjorde det selv også :p)

Bare tenk på hvilken utrolig prestasjon det var å være marshall før, det betydde at man hadde offra livet sitt i en del uker, bare for 3 epic deler, nå kan man skaffe seg de på 1/10 av tiden, til og med MED den honor-nerfen som kommer nå.

Så vær takknemelig for at de i det hele tatt har gjort om systemet og hold kjeft!  :!:

7489483[/snapback]

Hva skal de som ble rank 14 gjøre uansett? Det toget har jo dratt nå nor patch 2.0 kom. De har jo fremdeles retten til å bruke navnet som de strevde lenge for å få tak i.

Hva skal man med lvl 60 PvP gear når TBC kommer ut? Syns det bare er rett og rimelig att folk kan starte litt på lik grunn nå når man liksom skal "starte på nytt" og begynne og levle igjen.

Slik som det er nå, så blir jo de som ikke har så mye tid til spillet straffet pga det.

Og det gjelder allt i spillet.

Man opplever aldri "end-game", som inneholder instances som Blizz har brukt flere måneder på å lage.. Det er det bare ca 10% av spillets "befolkning" som for se.

Forskjellene på gear på de som har uendelig med tid, og de som faktiskt har andre ting å ta seg til enkelte dager er så enormt stor att det bare blir latterlig.

"Casuals" blir straffet, atter engang.

Nå da folk med bra gear fra før, bare har kunnet trengt å grinde pre-made og nå allerede har fått hva de trenger uansett......

Lenke til kommentar

Det jeg ikke kan fatte er alt hatet folk har mot såkalte "casuals" som løper rundt i ett par epics, hvis man løper rundt med r14 skuldre etter en dag, eller HW våpen etter 2-3 dager, er man pokker meg ikke mye casual lenger.

Jeg har spilt siden starten, var det man kaller hardcore pve raider frem til i sommer, men i høst har jeg ikke mulighet til å spille etter kl 2000, ergo får ikke raidet mer. Men jeg får spilt hele dagen, noe jeg også har gjort, så jeg har levelet opp en alt til 60, men får aldri raidet, bare gjort de vanlige ubrs/scholo/strat etc. spiller som regel fra 12-1900,2000, 5 dager i uka. Er ikke det like mye som en "hardcore" spiller kanskje? fortjener ikke jeg en mulighet til å få de O'hellige Epixxxx? fleste jeg kjenner som raider på kvelder, spiller mindre enn meg, men har så mye bedre gear enn alten min at dueller/bg's er håpløst når man møter de.

Så jeg kan ikke se verdens undergang med at de som meg skulle få kjøpt seg ett par high end armour og weps, veit mange som spiller like mye som de som hardcore raider, men som ikke har mulighet til å spille på kvelden, ikke er med i raiding guild etc.

Så de som griner over at de dumme casual spillerne som går rundt med grønt/blått utstyr og epic skuldre, skjerp dere!! egoister hele gjengen, en måned til tbc og alt utstyret blir 0 verdt, gi folk den gleden av å ha no å spille for, gi folk den gleden det er å har bra utstyr, spillet ER artigere med litt epics, dette er world of gearcraft!!

Ett genialt trekk av blizzard var det å forandre på honor systemet nå, har gitt nytt liv i spillet, og spillere som så si hadde gitt seg, har fått ny motivasjon til å spille igjen, mange har fått nye mål å jobbe mot. Men det plager vel noen av de rå gutta som står på taket av Orgimmar banken (eller hvor pokker de står i IF), med det nye glinsende epic settet sitt, at Joe Casual plutselig dukker opp ved siden av med sine nye epice skuldre, du har jo selvfølgelige raidet for itemsa, no som gjør din tid mer verdt enn hans....

Endret av MaxXRebo
Lenke til kommentar
Det jeg ikke kan fatte er alt hatet folk har mot såkalte "casuals" som løper rundt i ett par epics, hvis man løper rundt  med r14 skuldre etter en dag, eller HW våpen etter 2-3 dager, er man pokker meg ikke mye casual lenger.

Jeg har spilt siden starten, var det man kaller hardcore pve raider frem til i sommer, men i høst har jeg ikke mulighet til å spille etter kl 2000, ergo får ikke raidet mer. Men jeg får spilt hele dagen, noe jeg også har gjort, så jeg har levelet opp en alt til 60, men får aldri raidet, bare gjort de vanlige ubrs/scholo/strat etc. spiller som regel fra 12-1900,2000, 5 dager i uka. Er ikke det like mye som en "hardcore" spiller kanskje? fortjener ikke jeg en mulighet til å få de O'hellige Epixxxx? fleste jeg kjenner som raider på kvelder, spiller mindre enn meg, men har så mye bedre gear enn alten min at dueller/bg's er håpløst når man møter de.

Så jeg kan ikke se verdens undergang med at de som meg skulle få kjøpt seg ett par high end armour og weps, veit mange som spiller like mye som de som hardcore raider, men som ikke har mulighet til å spille på kvelden, ikke er med i raiding guild etc.

Så de som griner over at de dumme casual spillerne som går rundt med grønt/blått utstyr og epic skuldre, skjerp dere!! egoister hele gjengen, en måned til tbc og alt utstyret blir  0 verdt, gi folk den gleden av å ha no å spille for, gi folk den gleden det er å har bra utstyr, spillet ER artigere med litt epics, dette er world of gearcraft!!

Ett genialt trekk av blizzard var det å forandre på honor systemet nå, har gitt nytt liv i spillet, og spillere som så si hadde gitt seg, har fått ny motivasjon til å spille igjen, mange har fått nye mål å jobbe mot. Men det plager vel noen av de rå gutta som står på taket av Orgimmar banken (eller hvor pokker de står i IF), med det nye glinsende epic settet sitt, at Joe Casual plutselig dukker opp ved siden av med sine nye epice skuldre, du har jo selvfølgelige raidet for itemsa, no som gjør din tid mer verdt enn hans....

7489602[/snapback]

QFT!

Spillet burde rette "rewards" til mer vanlige folk.. Og ikke folk som har fri hver bidige dag fra 18 og ut, samt folk som omtrent bare sitter hjemme i helgene.

Gi folket som spiller dagen lang de "rewardsa" tidligere. Men la de andre ihvertfal ha MULIGHETEN til å få det samme "gearet" etterhvert også.

Lenke til kommentar

jeg er enig. normale folk har verken tid eller energi til å raide til rank 13-14 gear før patchen men nå er det neppe noen heksekunst detta att de nerfer det med folk som blir r14 er mest trolig folk som ike går på skole eller arbeids løse tapere.

men ærlig talt er 30% så ille?

Lenke til kommentar

Fint at dem nerfa det. Var alt for enkelt å få seg items som det var. Ante vel at det kom til å skje før eller senere. Synd jeg ikke fikk farma opp litt mer honour, men er fonøyd med FM shoulders for rundt 4 dager med pvp.

Har jo vært masse tull med servere, ustabile miljøer, lag osv.

Tror nok fortsatt det vil bli rimelig enkelt å få seg items da alle servere er stabile.

I forhold til raiding nå så er det enklere å få seg items via pvp.

Det gjør ingenting for meg om casual players får seg litt epics, bryr meg lite om hva andre har og ikke. Itemsa dem får seg fortjener dem jo uansett. Blizzard har lagd systemet slik.

Jeg har hele tiden likt pvp bedre en raiding, men følte det ble ødelagt før pga alle bare farma honour. Hele systemet var jo lagt opp til at dem med mest tid fikk seg høye ranks. Folk som jobber eller bruker tiden særiøst på skole kunne jo ikke spille 24/7 som enkelte gjorde. Mange RL venner av meg pressa seg selv for å få høye ranks. Skippa søvn, tok en 3 dager osv. Rett og slett fordi om dem ikke gjorde det på dem siste ukene rundt rank 12 og 13, kunne dem dette ned. Alt "arbeidet" da ville jo være tapt.

Selv kutta jeg å spille pvp på rank 10 med to chars, lot det ikke gå så langt som til at spillet betydde mer enn jobb.

Slik det er nå kan alle som vil få seg items. Alt innenfor din egen tidsramme.

Genialt egentlig, slik det skulle vært fra starten. :)

Lenke til kommentar

Heh, jeg må si folk blir loot horny....

Alle gikk med på det gamle honor systemet, det var kanskje 1 eller 2 personer i guildet som var GM, dvs; tildels rare. Folk skjønte av for å blir R14 etc, måtte man spille mye.

Nå etter patchen er det jo så latterlig at jeg skjønner ikke at folk blir "sure" når de nerfer det litt. En hver pelle kan jo nå få epic boots/shoulders etc på en snau uke.

Selv jeg som ikke spiller mye PVP, er halveis til epic 1hander, noe som "burde" tatt meg LANG tid. Og det er bare etter 2/3 dager med noen timer premade.

Ikke det at jeg ikke vil ha gear, men jeg syntes nesten at de kunne ha dobblet prisen på gear.

Lenke til kommentar

Det noen her åpenbart ikke skjønner er jo at denne endringen betyr absolutt ingenting, bortsett fra å irritere de som er litt mere casuals og lage en større grind for de.

Det eneste som nå har skjedd er at de som hadde en god premade og kunne farme honor døgnet rundt fikk en skikkelig boost den siste uken og fikk plukket med seg gode items, mens all de som startet på pvp grind og så en mulighet tilå få seg gode items bare må grinde 40% mer ...

Jeg f.eks måtte ha spilt flere timer nesten hver kvald helt frem til BC for å kunne fått noe som ligner på et epic pvp sett slik det var, og den eneste forskjellen nå er at alle blir misfonøyde fordi det tar mye lengere tid enn det kunne gjort - som flere har påpekt så blir jo det meste "nummstilt" når BC kommer uansett..

Endret av kjetilkl
Lenke til kommentar

Vel...hva skulel Blizzard egentlig gjort? Dem aller fleste er enig at det gamle systemet var dårlig. Fungerer ikke pvp rewards i f.eks guild wars litt på samme måte som vårt nyt pvp system? Noen som vet hva folk syntes om det systemet? fungerer det? Nå bår det sikkert har foregått ultralenge i guild wars.

Lenke til kommentar

Niks, Rank14 ranged våpen varer til 61 ;)http://www.thottbot.com/beta?i=219 Dropper i Bloodfurnace som er i Hellfire Citadel.

7489441[/snapback]

Hehe. Fet :p

7489510[/snapback]

Errr...

Grand Marshal's Hand Cannon

Binds when picked up

Gun

129 - 195 Damage Speed 2.90

(55.9 damage per second)

+7 Stamina

Durability 90 / 90

Requires Level 60

Equip: Increases ranged attack power by 36.

Item Level 78

mot..

Legion Blunderbuss

Binds when picked up

Gun

110 - 205 Damage Speed 3.00

(52.5 damage per second)

+9 Agility

Durability 75 / 75

Requires Level 61

Equip: Increases attack power by 24.

Sells for 5 Gold 27 Silver 51 Copper to vendors

Item Level 88

Tror ikke det...

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar

Syntes nå bra at det nerfet det litt, selv om eg kunne tenkt å speccet ut 2 av altsene mine i HW gear:P

Når eg så at HW sverdet var like godt som AQ Ripper, og var noen man kunne få på 2 dager. virket dette litt feil.

Vis det skulle vært så lett som det var, skulle det ialefall ha vært dårligere rewards.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...