Gå til innhold

Honor blir nerfet..

Anbefalte innlegg

Jeg synes oppførselen til blizzard er latterlig... hva i alle helvette er vitsen med å kjøre en PTR når du ikke bruker infoen fra den til en driiiit?

Det at det er så enkelt og skaffe seg honor er bare tøv!

Jeg har selv spillt nonstop PvP siden sist onsdag fra kl 15.00-06.00 hver dag, har nå totalt 22497 Honor Points. Det blir like lett for premade naxx guildene og farme honor uansett hvor mye de nerfer, jeg er ikke mye casual spiller men har uansett ingen premade og spille med. Det tar mer en nokk lang tid...

Ok.... avhengig eller? jeg syns egentlig det virket for "enkelt" til å få tak i rank 14 items. Så det måtte jo komme noe...

7487512[/snapback]

Han mente sikkert 15.00-18.00

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Herlig at jeg akuratt ble ferdig med å farme til GM Magebladen min :) Venter på meg i morgen etter tjenesten. Startet å grinde lørdag kveld, stort sett hele søndagen, 5-6 timer i går og 2 timer i dag var nok for å skaffe seg 23000 honor. Da gjenstår bare Gloves og Boots, men det har vi jo goood tid i jula til å få oss ;).

Endret av hasuwest
Lenke til kommentar
Bwahaha, og jeg som bestemte meg for å skippe hele grinden :D Under en måned til tbc kommer uansett.

7488417[/snapback]

Og R14 våpen varer til lvl 65.

60-65 er laangt !

For de warriors, rogues, paladins og shamans som ikke raider var dette en sjanse som funka som smertestillende :p

Endret av kristteo
Lenke til kommentar
Ok.... avhengig eller? jeg syns egentlig det virket for "enkelt" til å få tak i rank 14 items. Så det måtte jo komme noe...

Beklager skrev feil, jeg farmet honor non premade fra kl 22.00 - 06.00 hver dag skulle det stå. Men nei er ikke avhengig, spiller ellers lite men nå når jeg endelig kan få henda i GM gear gir jeg en innsats! Elsker i tillegg PvP og på natta er jeg kvitt alle småungene...

Ahahaha! Er det ikke typisk.. Alle skjønner jo at de ikke gjør dette fordi det "er for lett", men fordi serverne ikke takler det. Så de velger rett og slett å deprimere stakkars "casuals" nokk til at de ikke prøver å PvP en gang..  :nei:

7488130[/snapback]

Hehe snedig teori, kan hende det er noe i det... Funka ialfall for meg, ble veldig motløs når jeg leste det ialfall :(

Brukte all honorn på nye shoulders igår for ble så sint når det sto på honorlista "Today" 6000 Honor og når updaten kom så fikk jeg bare 2000 honor noe som resulterte i at jeg manglet 3 honor til GM daggern, kjøpte shouldersa i ren frustrasjon...

Å dette er honor det tok meg nesten en uke og farme, vet ikke hvor folk har det fra at det er lett for casual players da men...

så FUCK YOU BLIZZARD!

Lenke til kommentar

Slutt å whine ! Før det nye honor systemet var det IKKE MULIG for casual players å få høyere enn rank 10-11 vil jeg påstå.

Og nå vil dere ha rank 14 gear i løpet av noen dager? seriøst... hvis dere vil ha godt gear i dette spillet på dere spille for det! kommer ikke gratis. og 30% redusering er ikke mye i det here tatt, får bare 7000 honor istede for 10 000.

Går ganske raskt uansett i forhold til de some faktisk BLE rank 12-13-14.

Og de som syter over premades grupper, slutt å syt, vil dere være god i dette spillet må dere ha kompiser som er gode også.

De som lager premades, lager de for å være suverene, de handplugger spillere etter klasser og skills/gear.

så ikke kom å whine om at dere taper mot premades hele tiden, hvorfor ikke lage ett team selv?

Er selv "casual spiller" og joiner premade når det er plass til meg, ellers er det PUGs det går på, funker bra, men taper mot de fleste premades self. ikke noe overaskende.

SLUTT SYTINGA !

Lenke til kommentar
Mulig postet før, men uansett...

"Now that the Before the Storm content patch has been live for the past week, we’ve had a better opportunity to track the rate at which players are accumulating honor, and subsequently how easy it's been to obtain honor rewards. In gauging these elements, we've determined that the effort required to obtain honor rewards is more trivial than we had intended. As a result, during today's maintenance we’ve applied a hotfix that reduced the amount of honor gained by approximately 30%. This change allows the honor rewards to be obtained at rate that better reflects the item’s in-game value.

The reason that we decided to reduce the rate of honor gain rather than simply raise the honor cost of each item, is to ensure that everyone’s time and effort participating in PvP since the patch is not diminished. As this change will only affect future honor accumulation."

-Nethaera

7486926[/snapback]

"More than likely the prices will be adjusted for the current honor rewards sometime after the expansion releases to reflect their 'value' more appropriately when compared to expansion items.

That would mean the prices would be going down though, not up.

[edit]Changed original text to indicate that the prices, if lowered, would happen sometime after the release of the expansion and not right when it releases. I wouldn't want to mislead anyone in to thinking that they can save up for release day and spend their honor on newly cheapened items before running in to Outland. Likely that will not be the case."

Drysc

Blizzard Poster

http://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...&pageNo=1&sid=1

Scroll helt ned

Lenke til kommentar

Jepp beste som har hendt siden 2.0! Er ikke noe gøy da folk som har vært level 60 i to uker, har like bra gear som meg, og jeg har vært level 60 i 7 måneder. Synes dog ikke synd på High Warlords, de får ha det så godt.

På 3 dager, starta å spille på lørdag, har jeg nå skaffa: PvP kodo, PvP epic shoulders og Gloves og har over 10000 honour? Er til og med noen på serveren min, som har 2x HWL's axe/sword/mace og noen har two-hander også. Pre-patch hadde jeg litt blanda tier 1 og tier 2, samt hele champion's PvP gear som jeg brukte nesten en måned på å skaffe; er dårlig da folk allerede har 3-4/6 PvP epic gear.

Men er tross alt bare en måned til expansion, så vi får krysse fingerene for at det blir litt mer utfordring da. :hmm:

Lenke til kommentar
sabla lett å skaffe honor når serveren er nede (sånn som nå, trollbane er "offisielt" oppe men igjen er jeg stuck på retriving char list)... /sigh. håper patchen gjør ting mere stabilt også

7487285[/snapback]

har da sett folk fra trollbane hele uka i battleground jeg da men :hmm:

bra de nerfa litt på honor gain..

Iriterende å se folk i greens komme med HW shoulders...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Ahahaha! Er det ikke typisk.. Alle skjønner jo at de ikke gjør dette fordi det "er for lett", men fordi serverne ikke takler det. Så de velger rett og slett å deprimere stakkars "casuals" nokk til at de ikke prøver å PvP en gang..  :nei:

7488130[/snapback]

Vil tippe det er derfor ja. Tror ikke det er noe stort problem for noen at folk nå får seg r14 gear, bortsett fra de som var r14 i det gamle systemet. Spesielt ikke siden det vil bli erstattet i TBC uansett. Vil tro de hadde tenkt å innføre noe slikt når TBC kommer, men at de gjør det nå pga serverproblemene.

Virker som at Blizzard alltid tar den letteste utveien for enten å spare penger eller arbeid. Først det tullet med shaman/paladin på hver side og nå dette. Men de kan jo gjøre hva de vil, flesteparten av oss slutter jo ikke å spille likevel.

Lenke til kommentar
Tror da enda ikke det er no problem med den nerfen... er jo lattelig lett å få marks og honor nå.. selv om det var en 50% nerf så greier du lett 15k honor  iløpet av en helg.. det til og med om du tar et 5-6 timers pause.. + vanelig søvn

7489189[/snapback]

folk klarer jo 17K om dagen med søvn og skole så burde ikke være så vanskelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...