Gå til innhold

Honor blir nerfet..

Anbefalte innlegg

Mulig postet før, men uansett...

"Now that the Before the Storm content patch has been live for the past week, we’ve had a better opportunity to track the rate at which players are accumulating honor, and subsequently how easy it's been to obtain honor rewards. In gauging these elements, we've determined that the effort required to obtain honor rewards is more trivial than we had intended. As a result, during today's maintenance we’ve applied a hotfix that reduced the amount of honor gained by approximately 30%. This change allows the honor rewards to be obtained at rate that better reflects the item’s in-game value.

The reason that we decided to reduce the rate of honor gain rather than simply raise the honor cost of each item, is to ensure that everyone’s time and effort participating in PvP since the patch is not diminished. As this change will only affect future honor accumulation."

-Nethaera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk. Cross-realmen har stort sett vært nede hele tiden. Snakket med GM i dag og han var ikke engang klar over det og prøvde å påstå at det var oppe og gikk. Køene på de forskjellige bg'ene varierer fra 40+ minutter til langt over 2 timer. Ikke blitt mye honor her nei.

Lenke til kommentar

Bah, Casual vennlig du liksom. Ja, mange her synts sikkert fortsatt at det er det, men sei at ein casual speler 2 timer pvp per dag. Då rekker han vel ein 5-6 AB run. Dersom det ikkje er premade taper vi 80-90% av gangane, på servern min iallefall. Då tar det laaaaaaaang tid for casual å få slike items, og det er 0 poeng i heile tatt å pvpe før tbc, siden dei vil bli bytta ut der.

Lenke til kommentar

Jeg synes oppførselen til blizzard er latterlig... hva i alle helvette er vitsen med å kjøre en PTR når du ikke bruker infoen fra den til en driiiit?

Det at det er så enkelt og skaffe seg honor er bare tøv!

Jeg har selv spillt nonstop PvP siden sist onsdag fra kl 22.00-06.00 hver dag, har nå totalt 22497 Honor Points. Det blir like lett for premade naxx guildene og farme honor uansett hvor mye de nerfer, jeg er ikke mye casual spiller men har uansett ingen premade og spille med. Det tar mer en nokk lang tid...

Syns det blir for dumt og rette på slikt en uke etter patchen, lista over ting blizzard har gjort begynner og bli såpass lang at jeg vurderer å teste et annet MMORPG.

Syns ikke det er noe morsomt lenger...

Kan jo starte med at etter den nye patchen så er classene helt fucka, warlocks trenger aldri caste mer en 2 DOTs for å gi deg en certain death, shadowpriests er jo tildels umulige, shammy's og holy priests er blid om til raidbosser, hunters fikk en totalt unødvendig buff og jeg er mer redd for Paladin DPS en warriors nå, serverns best geara druid kan nå outdmge serverns best geara rogue...

Men de ordner vell sånn halveis opp om en 2-3 år...

Endret av DieselOtern
Lenke til kommentar

Jeg synes oppførselen til blizzard er latterlig... hva i alle helvette er vitsen med å kjøre en PTR når du ikke bruker infoen fra den til en driiiit?

Det at det er så enkelt og skaffe seg honor er bare tøv!

Jeg har selv spillt nonstop PvP siden sist onsdag fra kl 15.00-06.00 hver dag, har nå totalt 22497 Honor Points. Det blir like lett for premade naxx guildene og farme honor uansett hvor mye de nerfer, jeg er ikke mye casual spiller men har uansett ingen premade og spille med. Det tar mer en nokk lang tid...

Ok.... avhengig eller? jeg syns egentlig det virket for "enkelt" til å få tak i rank 14 items. Så det måtte jo komme noe...

Endret av SnusHanen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...