Thlian Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Som nevnt, trenger en anbefaling, et brukervennlig program med masse finesser og funksjoner På forhånd takk Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Windows movie maker har vært ganske greit for meg med enkle redigeringer. Det er også gratis fra Microsoft. Lenke til kommentar
Thlian Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Moviemaker tillater ikke .ts filer! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 .ts-filer er MPEG2-filer. Prøv Adobe Premiere Elements eller Magix Movie Edit Pro. Prisar og linker til heimesider (der demoar kan lastast ned) finn du i stickytråden om redigeringsprogram. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Så kommer jeg inn i bildet, som bruker mest Vegas. Vegas er et verktøy jeg er svært fornøyd med, og det jeg behersker best. Det er også ganske lett å lære. Det tar forøvrig DVD-formater som .TS og .VOB Lenke til kommentar
coppola Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg har brukt Pinnacle i flere år, og er godt fornøyd. Det har støtte for de fleste formater du trenger. Jeg har også brukt Ulead sine program. (Videostudio, DVD Workshop og DVD factory. Alle har sine fordeler, så det beste er å laste ned demoversjoner og teste selv. Men jeg kan absolutt anbefale Pinnacle STudio 9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå