thomassit0 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Her kan dere poste rekordene deres i de diverse sportene i Wii Sports. Min rekord i Bowling: 206 Klarte tre strikes på rad Endret 12. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg har bare klart 189 i bowling til nå. Klart double strike, men ikke mer. Får ligge i hardtrening ser jeg Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har 233 poeng med 4 striker på rad Mye lettere å spille bowling med Wii enn i virkeligheten gitt , hehe. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Noen som har fått noen gull eller platinum medaljer på training? Lenke til kommentar
cuberoy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har 200 på bowling og 600 i skill på boksing Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg hadde 280 og 8 strikes på rad! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ble 25 år på Fitness Training. Det morsomste var jo at jeg fikk 80 dagen før. (Den dagen med 80 spilte jeg Fitness Training før noe annet og jeg led av ordentlig søvn- og matmangel, mens dagen med 25 var jeg mett, våken og hadde trent i 3 timer sammenhengende først). Ellers er det dårlig med rekorder Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Gikk fra 73 -> 47 -> 28. Ettersom det ikke er samme type trening hver gang så gjelder det å få trening i sportene man er gode i. Det å slå baseballen innafor den blå sonen aner jeg ikke hvordan jeg gjør. Ballene spretter der de vil gitt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gikk fra 73 -> 47 -> 28. Ettersom det ikke er samme type trening hver gang så gjelder det å få trening i sportene man er gode i. Det å slå baseballen innafor den blå sonen aner jeg ikke hvordan jeg gjør. Ballene spretter der de vil gitt. 7488510[/snapback] Om du slår tidlig fyker ballen til høyre, og for sent fyker den til venstre.. Timing er alt, men så er det å treffe da Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei dere, her er det noe jeg (en som enda ikke har fått fatt i en Wii) lurer på: Hvor mye teller faktisk ferdigheter i disse spillene? Er det snakk om ørsmå marginer i bevegelsene som kan trenes opp som i ekte sport, eller er det hele relativt røft og forenklet? Lenke til kommentar
aboplotok Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hei dere, her er det noe jeg (en som enda ikke har fått fatt i en Wii) lurer på: Hvor mye teller faktisk ferdigheter i disse spillene? Er det snakk om ørsmå marginer i bevegelsene som kan trenes opp som i ekte sport, eller er det hele relativt røft og forenklet? 7491741[/snapback] Spillene har faktisk utrolig mye mer dybde enn jeg trodde på forhånd. Og jeg vil tro at du faktisk har lettere for å bli god i spillene dersom du har peiling på sporten på ordentlig. Men så klart, lærekurven er ikke like høy som i det virkelige liv. Noe som er bra, for da hadde jeg nok ikke giddet å spille golf og baseball Endret 13. desember 2006 av SEeKz0r Lenke til kommentar
Knutsi Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Spillene har faktisk utrolig mye mer dybde enn jeg trodde på forhånd. Og jeg vil tro at du faktisk har lettere for å bli god i spillene dersom du har peiling på sporten på ordentlig. Men så klart, lærekurven er ikke like høy som i det virkelige liv. Noe som er bra, for da hadde jeg nok ikke giddet å spille golf og baseball Gøy å høre - jeg ser virkelig frem til å få fatt i en maskin. Bra det ikke er for vanskelig å bli god, men det interessant å høre at sensitiviteten til kontrollen er høy nok ti å plukke opp små nyanser. Dette har vært min store frykt. (Så får vi bare håpe Wii ikke farer samme vei som den lille lilla lekekomfyren før den, den var jo tross alt også var en god konsoll, dog lite innovativ) Lenke til kommentar
mhogseth Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har ennå ikke kjøpt meg Wii men skal gjøre det så fort som mulig. Men jeg lurer på om det er noen som har noen mening om det kan bli et håndball spill til Wii siden det er en relativt stor Sport? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Med tanke på det enorme trykket rundt Wii, hypen og kontrolleren kommer nok Wii til å være langt mer populært enn GC. Wii treffer nok rett hjem blandt de som tidligere har likt spill som Guitar Hero, Singstar, Buzz og den typen "multiplayer/party"-spill og det er et enormt market. AFAIK er det ingen som har annonsert et håndballspill. Jeg vil heller ikke tro det er det første til å komme basert på antall håndballtitler som finner per i dag. Men dette passer kanskje bedre i en egen tråd, hvis du vil spørre om mer? Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) 226 på bowling i dag Fikk Six-pack Endret 13. desember 2006 av MP3-JTH Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Og btw, på det treningsprogram tingen har jeg fått: 27 og idag 24, hva er det minste man kan få? =o Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Minste er 20. Heftig med 24 også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå