herzeleid Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tittelen sier vell kanskje det meste, tenkt på det en stund og savner å ha noe så enkelt og pålitelig som en konsoll (hadde psone før ). Etter å ha lest en del og sett på spill som Gears of War må jeg si det kribler litt og nå klarer jeg nesten ikke å vente. Så hva mener dere? Blir dette en julegave jeg kan glede meg til? (PS. Forresten noen som vet hvor det er billigst) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ja. Elkjøp er vanligvis billigst, med mindre noen andre har tilbud. Du burde også ønske deg Rainbow Six: Vegas, et genialt spill. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 absolutt en kul julegave (ønsker meg selv GoW ) Tror det billigste er elkjøp, 2800+ca550 for spillet ... (mulig det var et sted som hadde GoW til 400?... husker ikke hvor) Ellers så vil jo prisene falle når PS3 nærmer seg... men anskje ikke fristende å vente så lenge? :!: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette er en veldig bra presang og ønske seg ja Lenke til kommentar
rolax Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Burde ønske seg det, ja Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Nå ble jeg skikkelig glad for alle tilbakemeldingene her Glerder meg bare mer og mer. En venn av meg fant forresten denne linken: http://www.computercity.no/?Identifier=NO17963 Holder Core versjonen? Lenke til kommentar
rolax Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kjøp heller Premium! Du sparer mye på ting du uansett kommer til å kjøpe en gang i tiden. For eksempel HDD. For meg er memory stick epoken over. Aldri mer. Xbox 360 Premium 2 995,-: Lefdal Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 absolutt en kul julegave (ønsker meg selv GoW ) Tror det billigste er elkjøp, 2800+ca550 for spillet ... (mulig det var et sted som hadde GoW til 400?... husker ikke hvor) Ellers så vil jo prisene falle når PS3 nærmer seg... men anskje ikke fristende å vente så lenge? :!: 7486919[/snapback] Elkjøp her i området har kjørt GoW for 399 siden lanseringen. Så skal ikke se vekk i fra at de gjør det flere plasser Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Lurer forresten litt på hvordan det virker med xbox live? Trenger man å betale noe ekstra eller holder vanlig ADSL-tilkobling? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 JAAA! Jeg ville kjøpt på Elkjøp. Der er det ikke så veldig dyrt. De har jo den Premium-pakka med PES6 til rundt 3000kr. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lurer forresten litt på hvordan det virker med xbox live? Trenger man å betale noe ekstra eller holder vanlig ADSL-tilkobling? 7490186[/snapback] XBL funker helt utmerket. Det er en tjeneste jeg tviler veldig sterk på at konkurrentene kommer til å matche. Vil du spille med andre over nett må du investere i XBL Gold, som koster sånn ca. 50 kr måneden. Og det er verdt hver eneste krone. Ellers så har du XBL Silver som er gratis, men dette gir deg kun tilgang til nedlastninger av demoer, trailere osv. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Seriøst, hvor mange personer må spleise for å kjøpe en gave til 2-3 tusen til deg ? Og jeg som syntes gaver til 500,-(spleis) var mye å be om Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette spillet skal jeg ha meg, men må vente på litt utestående penger først! også vil jeg spille meg "lei" GeoW. Har det så sinnsykt kjekt med GeoW at jeg har igrunn ikke tid til mer spilling eheh 7371923[/snapback] Lurer forresten litt på hvordan det virker med xbox live? Trenger man å betale noe ekstra eller holder vanlig ADSL-tilkobling? 7490186[/snapback] XBL funker helt utmerket. Det er en tjeneste jeg tviler veldig sterk på at konkurrentene kommer til å matche. Vil du spille med andre over nett må du investere i XBL Gold, som koster sånn ca. 50 kr måneden. Og det er verdt hver eneste krone. Ellers så har du XBL Silver som er gratis, men dette gir deg kun tilgang til nedlastninger av demoer, trailere osv. 7490659[/snapback] Tror jeg betalt 500 for ett år? 41 kroner per måned. Blir dyrere hvis du tar en måned av gangen. (59 kroner) Lenke til kommentar
Fphonex Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 ja du burde ønske de X360 til jul på lefdal får du xbox'en billigst... fikk den ca.150kr billigere der hehe... Lenke til kommentar
rolax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis du finner noe en plass som er billigere enn på lefdal, og du allerede har kjøpt gjenstanden, får du differansen pluss 50% av differansen Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Mulig at jeg surrer litt men da jeg sjekket tidligere i dag mener jeg at xbox360premium kostet 2799 på elkjop, nå koster den 2999. Litt undelgi Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er enda dyrere nå. Er det noen som vet hvor man finner xbox 360 billigst? Har litt lyst å kjøpre den på onsdag. P.S Jeg bor i Bergen Lenke til kommentar
vizit Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sjekk på elkjøp.De har annonsert at de kommer til å ha en stor romjulsalg. Så vær på utkikk=) Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 Namm, da har jeg spilt masse. Billigste jeg fant var ca. 3000 på platekompaniet Lenke til kommentar
M@ggii Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Fant den på space for 2998 kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå