Scorpio94 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har en forsterker og sub som jeg kjøpte på nettet. Merket på begge er Zachry. Forsterker: Zachry 2150 Sub: Zachry B-12 (600watt) Problemet mitt er at jeg kjøpte dette i sommer, og har plagdes helst siden da. Først gikk forsterkeren til faen, når jeg da hadde fått den tilbake så gikk CD-spilleren. Fikk den teilbake så viste det seg at sub'en hadde gått samtidig som cd-spilleren. Noe som jeg da fant ut av allerede da..! Etter alt det jeg har forstått nå, er at det er forsterkeren som er problemet her. Det er den som ødelegger alt,når jeg gir litt volum. Og da spiller jeg ikke noe høyt heller. De som jeg kjøpte den hos mener det er min feil. Jeg har for lite jording osv. Men de tørr bare ikke innrømmer at de selger meg noe dritt..! Noe som ødelegger noe mye for meg!! Min konklusjon til dem,når de sier at det er min skyld, er dette: Når jeg hadde forsterkeren for første gang til rep. så lånte jeg en Blaupunkt-forsterker i høy prisklasse, og spillte med den i over 1mnd. Da hadde jeg de samme kablene og montert på akkurat den samme måten. Men de sier fortsatt at det er min feil. Mitt spørsmål er da.. Hva kan jeg gjøre for å ikke kunne tape på dette, og kanskje kunne skaffe meg nytt anlegg i bedre kvalitet(så garantert kjent merke) Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Edit grunnet regler og slikt... Endret 13. desember 2006 av Jalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå