Palme Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei hopp. Jeg har altså nå invistert i ett sett Dynavoice M65 + en Dynavoice C-4 centerhøyttaler. Det eneste som nå gjenstår (bortsett fra en fremtidig aktiv sub) er altså forsterkeren. Noen som kan peke meg i sånn ca. riktig retning for hva jeg trenger for å drive disse (visstnok meget lettdrevelige(?)) høyttalerene? Anlegget kommer hovedsaklig til å bli brukt til film/serie-titting, men jeg vil også meget gjerne kunne spille fin høy musikk. Jeg tenkte å bruke ca. 3 - 5K på forsterkeren, og det er en stoooor fordel for meg om den har HDMI inn/utganger, men intet absolutkrav. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du bør sjekke ut Pioneer VSX-1016. Koster vel i overkant av 5k, har også HDMI switching. Skal være grei receiver det. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Blir ikke dette litt overkill til disse små høyttalerene? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Bedre med for oversized elektronikk enn oversized høyttalere i forhold til elektronikken. Kunne gått for Pioneer VSX-916, men den har ikke HDMI-switching. Sony har rimelige modeller med HDMI-switching, men de spiller til gjengjeld mye dårligere enn Pioneer sine i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Da er Harman Kardon AVR240 bestilt. Håper og tror at denne klarer å gjøre meg meget godt fornøyd Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sikkert ikke noe dumt valg det, men du skal kjøre 3.1 også kjøper du en 7.1 forsterker? Er ikke det litt unødvendig? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Jo, du kan jo si det.. Men det eneste som stoppet meg fra å kjøpe bakhøyttalere var at penger. Med andre ord, alle utgangene kommer til å bli flittig brukt når neste lønning kommer på konto. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ok, da har du vertfall en god liten sak som står å venter på de da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå