tbone Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Har anskaffet meg denne kjøleren fordi jeg var møkk lei jetmotoren fra Intel.(boxed) Problemet er at jeg synes denne bråker like mye som boxed kjøleren!! Skal det være slik? Eller kan det rett å slett være at jeg har fått "Volcano 478" tilsendt? (er det mulig å se forskjell på disse? har desverre kastet esken) Noen erfaringer? Lenke til kommentar
manpower Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Forskjellen er stor. Silent viking er ganske blå i forhold til vulcano 478. det er bare å sjekke på microplex!! Hvis du syns den bråker mye sett på 12db vifte fra papst har den på en 2 ghz klokka til 2.5 ghz stabil viker fett!! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 blå? de er helt like på bildet.... Lenke til kommentar
spindle Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvis du synes den bråker mye: Start opp pc'en med åpent kabinett og stopp cpu-vifta med en finger. Da finner du fort ut om det er den som bråker mest. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 det er også mulig å stappe snurrebassen i vifta...... Les over...det ER Thermaltake'en som bråker, jeg HAR sjekket dette. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: manpower skrev (2002-11-20 00:14):Hvis du syns den bråker mye sett på 12db vifte fra papst har den på en 2 ghz klokka til 2.5 ghz stabil viker fett!! Utenom emne: Punktum er luksus, virker det som. Hvorfor er det slik at de skriftlige kunnskapene til folk på dette forumet ligner barn som går på barneskolen? Evt. slike som prøver å være tøffe på ungdomsskolen og skriver flest mulige ord på utenlandsk.... ___________ Moderators kommentar: Vi driver ikke med norskopplæring på dette forumet. Les http://forum.overklokking.no/nettikette.php#tid Vennligst unngå dette for ettertiden. -moderator yummy- [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-11-20 14:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå