m0zzdart Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 får ikke koblet til det trådløse nettverket. har skrevet inn ip selv. men virker ikke. har satt på mota automatisk ip. men funker heller ikke. har resat routeren. men virker enda ikke Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jøss... så mye du gir av info... "Bilen min virker ikke! Hva er galt? HJELP!!" Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jøss... så mye du gir av info... "Bilen min virker ikke! Hva er galt? HJELP!!" 7486536[/snapback] Denne posten burde slettes pga tvilsom problemstilling. Jeg kan likevel komme med noen hint: Er det router som har problemet - kommer ingen inn på det trådløse nettverket? Er det en maskin som har problemer? Er DHCP aktivert på routeren? Hvorfor har du tastet inn IP selv.... osv... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hvilken router har du? er routeren helt ny? kom problmet helt nylig? har du prøvd en anen router/pc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå