ChaosPredicted Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I dag fullførte jeg mastergraden min i historie med karakteren B. Jeg er veldig fornøyd, og ville bare dele dette med noen andre. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Wow. Imponert. Det er vel fortsatt noen år til jeg er ferdig med min, men jeg fikk avviklet ex.phil. i dag, så jeg er passe glad jeg også. Endret 12. desember 2006 av Plomma2 Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Gratulerer masse til deg også Plomma2, og lykke til videre med studiene. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
1ar Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 I dag fullførte jeg mastergraden min i historie med karakteren B. Jeg er veldig fornøyd, og ville bare dele dette med noen andre. 7486395[/snapback] Gratuelerer! Jobber nå selv som prosesstekniker og går på forkurs til ingeniør men kunne heller tenkt meg å studere historie. Hvilke jobbmuligheter er det for deg nå? Tenker på potensielle arbeidsplasser. Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hm, det er vanskelig å si. Jeg kan selvfølgelig ta pedagogikk og bli lærer, men det er mer fristende å søke på universiteter eller høyskoler, og ta en doktorgrad. Men jeg skal også søke jobber innenfor reiselivet, media og utenriksdepartementet, men jeg vet ikke hvor lett det er å få jobb her. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Gratulerer uansett da ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå