Lynx Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Jeg har dette tastaturet og musa og jeg har ett lite problem... Problemet er at musa slutter å reagere. Jeg har opplevd dette ett par ganger, og "reconnect" fungerer ikke. Det virker som om det skjer når maskinen har stått på "veldig" lenge uten restart (over 10 timer). Noen som har noen peiling?? Jeg kjører forresten WinXP pro, nyeste drivere til mus/tastatur (AMD prosessor, AMD/via chipset (KG7) og benytter både ps2 og usb koblingen til radiomottakeren) [ Denne Melding var redigert av: Lynx på 2001-12-17 19:27 ] Lenke til kommentar
Goldfinger Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Heydi! Har nesten samme problem. Har trådløst logitech også. Men musa og keyboardet har fått dårligere rekkevidde ( må ha senderen på samme bord som mus og keyb). Har skiftet batteri x antall ganger, hjelper ikke. Har hørt at d kan være forrstyrrelser men jeg har prøvd å flytte senderen, hjelper ikke!!! J.... D.... :sad: Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 en må ha ei lys musmatte eg hadde samme problem, og svart everglide matte putta ark under musa å da funka det med ein gang prøv noe lyst underlag [ Denne Melding var redigert av: ZooMazter på 2001-12-18 01:01 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Jeg og har skaffet meg dette keyboardet+musen. en ting jeg registrerte var at med en gang jeg tok batteriene inni musen begynte den å lyse. Er det meningen at den skal lyse hele tiden?? selv når PC'en er slått av? bruker ikke det litt batteri?? Lenke til kommentar
ZooMazter Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 GeeZuZz: eg har netop fått mitt eg og men ein venn av meg har hatt sit i snart to månder uten å byte. [ Denne Melding var redigert av: ZooMazter på 2001-12-18 00:58 ] Lenke til kommentar
oxygen_zzz Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jeg satte recieveren feil veg de første gangene, fordi jeg ikke hadde tatt av plastikken og sett de signal tegnene.. =) da funka det dårlig....! oxygen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå