Gå til innhold

Stargate atlantis S03E14. Hvordan skaffe?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Mange av de som liker stargate Atlantis har sikkrt prøvd å få tak i denne episoden, men det har vist seg vanskelig. For etter man har "skaffet" seg denne episoden, så spør den etter et passord, og for å finne dette passordet, må man installere trojaner/spyware på pcen din, noe verken jeg eller de fleste andre vil gjøre. Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne episoden? eller fikse det passordet? har prøvd med diverse "Rar password crackers" men de støtter ikke passord med to punktum i seg (Noe som er ekstremt dumt spør du meg)

 

Passordet er mest sannsynlig noe mellom 1.00.0 og 1.25.999

 

Takker for alle svar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok rimelig klart at dette omhandler piratvirksomhet som strider mot forumets regler og posten stenges.

 

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

-----

Når det gjelder hvorfor SG vises er fordi pausen til januar er bare på den amerikanske kanalen som viser serien mens en annen kanadisk kanal har ikke pause og har nå tatt igjen og gått forbi USA.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...