Reeve Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Mange av de som liker stargate Atlantis har sikkrt prøvd å få tak i denne episoden, men det har vist seg vanskelig. For etter man har "skaffet" seg denne episoden, så spør den etter et passord, og for å finne dette passordet, må man installere trojaner/spyware på pcen din, noe verken jeg eller de fleste andre vil gjøre. Noen som vet hvor jeg kan skaffe denne episoden? eller fikse det passordet? har prøvd med diverse "Rar password crackers" men de støtter ikke passord med to punktum i seg (Noe som er ekstremt dumt spør du meg) Passordet er mest sannsynlig noe mellom 1.00.0 og 1.25.999 Takker for alle svar. 1 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) DUDE! weak! snakk om regel brudd hører med til historien at episode 14 IKKE er ute .. er episode 15 som er ute de hoppet over episode 14 for en eller annen grunn.. Endret 12. desember 2006 av Kebab GUD Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Hvorfor har ingen fortalt meg at Stargate Atlantis har begynt igjen.... Trodde den og skulle ha pause frem til Januar. WOHOO! Har forøvrig ikke noe svar på spørsmålet ditt.... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Det er nok rimelig klart at dette omhandler piratvirksomhet som strider mot forumets regler og posten stenges. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. ----- Når det gjelder hvorfor SG vises er fordi pausen til januar er bare på den amerikanske kanalen som viser serien mens en annen kanadisk kanal har ikke pause og har nå tatt igjen og gått forbi USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg