exess15 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har lastet opp alle Gallery2 og preinstall filene til FTPen min. Får beskjed om å lage en login.txt fil med en kode inni og gjør det, koden blir godkjent og det kommer en knapp hvor jeg skal videre til steg 2. Da kommer det opp at koden i login.txt er feil og jeg må skifte kode. Slik fortsetter det hele tiden.. Noen som vet løsningen her? /Jan Tore Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ingen som har peiling? /Jan Tore Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Er du sikker på at du ikke har oversett noe i installasjonsveiledningen? Jeg har satt opp Gallery 2 flere ganger, og har aldri kommet borti et lignende problem. Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 nei har ikke oversett noe, irriterende og fordi jeg trenger det på siden min:( Lastet først opp Gallery2 filene, skiftet CMHOD til 777 lastet opp Preinstall så skal jeg installere via ftp og kommer til en veiviser som sier at jeg må lage Login.txt med en kode i. Koden blir godkjent og en knapp kommer som sier jeg skal til neste steg, så kommer det at det er feil kode..:/ /Jan Tore Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvilken kode er feil? Den du skrev inn for å godkjenne? eller den som ligger i Login.txt ? Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg kommer meg enkelt og greit ikke videre fordi den vil ikke godkjenne koden.. /Jan Tore Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kanskje du bruker ugyldige tegn.. flere space, understrek..Prøv med ett simpelt ett, prøv passord Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hva er det du snakker om? Tror ikke du forstår, tror heller ikke det er et løsbart spørsmål, takk alikevel /Jan Tore Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kanskje lese i faq på siden dems? http://codex.gallery2.org/index.php/Galler...at.27s_wrong.3F Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 har kanskje allerede gjort det? ^^ /Jan Tore Lenke til kommentar
eigan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 fant en til: http://codex.gallery2.org/index.php/Galler...at.27s_wrong.3F Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 fant en til:http://codex.gallery2.org/index.php/Galler...at.27s_wrong.3F Beklager å dra opp en gammel tråd, men har nå sjekket ut listen med tips i linken, og får fortsatt samme feilmelding. Kanskje trådstarter kan fortelle hva som gjorde at han tydeligvis fikk det til? Skulle helst hatt dette galleriet oppe i løpet av helgen nemlig. Eller er det kanskje andre galleriet som er enklere å iinstallere på eget domene? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Trådstarter har ikke vært aktiv på et halvt år, så tviler på han ser denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå