Pug Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg er medlem i Home Entertainment filmklubb, og der selger de Lord of the Rings Extended Colectors Edt. for 599,-... Hvor mye koster den i vanlige butikker? (Den med bokstøttene) Noen som vet? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 De har den ikke inne på elkjøp her på trondheim :sad: Finnes det ingen andre butikker? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Elkjøp selger den til 349,-. Lefdal, Expert og OBS! (oppe på data/elektroavdelingen) vet jeg ikke. Men A&BSound har den til 180NOK, med frakt blir det 230NOK. :smile: http://www.absound.ca Lenke til kommentar
idander Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg kjøpte den fra A&B Sound og de er helt konge!! Fikk den under en uke etter at den ble sluppet på markedet, og det til en pris av rett under 230Kr inkludert frakt. Eneste som kan være et minus for noen er at det ikke er Norsk teksting og at den er sone1 men det bryr jeg meg ingenting om. Anbefaler den butikken, de har alltid superlave priser. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Elkjøp selger da colectors edt. for 479? Men, ingen som vet hvor mye den koster enten på; Expert Bonus, OBS Elektro, eller Lefdal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå