Alucard90 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ringte kundeservice som sa de skulle sende en e-post over om hvordan jeg skulle stille tilbake skikkelig tilgang til de,noen som har e-posten,der det står hva man skal gjør? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 de har altså sperret noen porter på interneten din så du har begrenstet tilgang? du får ikke stilt dette tilbake! det må telenor gjøre bare og ring til de så ordner de det Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg tipper på at Telenor har sperret portene side en av pcene som sitter bak driver å sender spam/virus/ormer mm. Lag en ny topic i sikkerhetsforumet der du poster en hijackthis logg fra alle pcene som er koblet til Internett så får du sikkert hjelp til å fjerne faenskapen. Det er bra at Telenor gjør dette! Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 trenger ikke være virus og lign kan også være ulovelig nedlasting av filer/spredning! Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 trenger ikke være virus og lign kan også være ulovelig nedlasting av filer/spredning! 7486924[/snapback] Har aldri hørt at Telenor sperrer fildeling. Den må du utdype. Men at de sperrer spredere av virus og tilsvarende er intet nytt - men veldig bra! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kan garantere deg at det ikke er P2P de sperrer. For å si det sånn; Jeg hadde ikke kunnet skrive dette hvis de gjorde det Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 men det som står i mailen står vel også på http://www.online.no/abuse Lenke til kommentar
hiper Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 de gjør det ikke uten og ha fått mage klager nei. en venn av meg nei vent to venne av meg fikk begrenset pga fildeling da hadde noen klaga spillutviklere osv.... den vanligste grunnen til at de begrenser er spam fra e.mail! Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 mysteq: Takk for linken,skal prøve det der da Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 I går på denne tiden jeg posta innlegget sendte jeg e-post til denne her e-posten som stod der så håper internett snart er som det skal være nå da Lenke til kommentar
Norwegian_patriot Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hadde det samme problemet selv for ikke så lenge siden. Scanna med Norton Antivirus og trendmicro sin housecall funksjon på nettet, og fant INGEN ting. Hadde da maksa linja opp og ned over en lengre periode. Så tror det var et lite hint om at jeg måtte ta det rolig med nedlastninger. Eller så kan det hende at siden jeg hadde konstant trafikk og at telenor oppfattet dette som spam elns. jeg bare svarte på mailen jeg fikk at jeg hadde scanna pcen med alle tenkelige antivirus program og adaware programmer.. og så låste de den opp like etterpå Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg tror jeg vet hva som gjorde det da,var så dum jeg trykte på MSN viruset,så vi lasta ned virusprogrammet og fikk vekk dette,men i tillegg ble den maskina formatert,fordi den var så treg,noe den var fra før da,etter det var den mye raskere,så merka broren min at WOW ikke funka på maskina,etter det var det merka vi det på nedlastingen,men de har sagt de skal sende e-post 2 ganger nå og har ikke gjort det,så lurer på å ringe inn til 820 nummeret deres og klage hvis de ikke svarer på e-posten jeg sendte,gir den til i morgen etter skole,etter det ringer jeg inn og klager Endret 14. desember 2006 av Alucard90 Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Skal bare være å sende epost til [email protected] og be de bare gjenåpne abbo fordi du har fikset problemet... Så skal de gjenåpne innen 24t... Eneste er at du må la modemet få ny oppkobling etterpå (restarte modemet), for at det skal fungere igjen... Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Takk alle sammen,det er ordna nå mysteq: Trengte ikke å restarte modeme engang,fikk fullt internett igjenn Og tusen takk for at jeg fikk den linken med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå