Gå til innhold

to spørsmål angående wii!

Haarvekst

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du får med 1 nunchuck og 1 wiimote. Du trenger 1 wiimote ekstra for alle spill du skal spille i multiplayer. Hittil er det vel kun i Wii Sports Boxing og Wii Play Tanks du trenger en ekstra Nunchuck for å spille.

Endret av Blib
Lenke til kommentar
hmm, får man bare med nunchuck og ikke den andre delen av kontrollen?  eller tar jeg helt feil her?  hehe!  har veldig lyst på Wii selv! ser så sykt moro ut!  :thumbup:

7486197[/snapback]

Du får med nunchuck og wii remote når du kjøper en Nintendo Wii. I enkelte spill trenger du kun wii remote, men stort sett trenger du begge. Det er også mulig å bruke en Classic-kontroller hvis du heller vil dette.

NB! Kjøper du Wii Play får du med en ekstra Wii remote, men ingen nunchuck. Men vil tro at i det spillet har du kun bruk for en Wii remote.

Lenke til kommentar

Det er lurare å kjøpe wii play enn å kjøpe ein ekstra remote, sidan prisforskjellen mellom wii play og ein ekstra remote kun er kr. 100 (iallefall på elkjøp). 100 kroner ekstra, så får du med eit spel i tillegg. Dersom wii play er totalt uinteressant er det sjølvsagt greit å berre spare dei 100 kronene, men eg tippar wii play er verdt pengane. Ikkje at eg har prøvd det.. Men det SER kjekt ut. :)

Lenke til kommentar
Det er lurare å kjøpe wii play enn å kjøpe ein ekstra remote, sidan prisforskjellen mellom wii play og ein ekstra remote kun er kr. 100 (iallefall på elkjøp). 100 kroner ekstra, så får du med eit spel i tillegg. Dersom wii play er totalt uinteressant er det sjølvsagt greit å berre spare dei 100 kronene, men eg tippar wii play er verdt pengane. Ikkje at eg har prøvd det.. Men det SER kjekt ut. :)

7489561[/snapback]

Jeg har Wii play og synes det er kjempeartig. Det er ikke noe man spiller så veldig lenge om gangen, men Air Hockey er en klar vinner hvis man har kompiser på besøk !

Har forøvrig også Red Steel (som har blitt slaktet på IGN.com og Gamespot.com), personlig synes jeg det er dritkult. Dessverre er det masse bugs, men sverdfektingen er det som gjør spillet kult synes jeg.

Blir litt sliten av det da jeg gjerne står oppreist foran tv'en og sikter/gestikulerer, så jeg pleier ikke å spille Red Steel så veldig lenge om gangen!

Det går mest i Zelda og Wii sports her!

Lenke til kommentar
Har et par spørsmål angående wii

første.

Får du med nunchuck når du kjøper wii?

andre.

Har ikke sett no rewiev av red steel, har ikke gidda å leita heller... vil vite hva mannen i gata syns :)

takk for svar ;)

7486017[/snapback]

1: Jepp.

2: Kommer an på hva du liker. Det finnes ikke mange spill der du faktisk kontrollere fektebevegelsene selv :) Ikke stol FOR mye på reviews. Det er kun du som vet om du liker det eller ikke.

Lenke til kommentar
ossen funker Red Steel forresten?  fekter man realtime med sverdet eller er det bare riste litt på kontrollen så fekter den på en bestemt måte?  hehe nysjerrig  :p

7491903[/snapback]

Man fekter realtime ja :) Det er det som er så genialt :D

7491937[/snapback]

aah så når man tar sverdet mot høyre og opp å ner så følger sverdet med? det er jo genialt! da må jeg kjøpe det spillet også ! :thumbup:

Lenke til kommentar
ossen funker Red Steel forresten?  fekter man realtime med sverdet eller er det bare riste litt på kontrollen så fekter den på en bestemt måte?  hehe nysjerrig  :p

7491903[/snapback]

Man fekter realtime ja :) Det er det som er så genialt :D

7491937[/snapback]

aah så når man tar sverdet mot høyre og opp å ner så følger sverdet med? det er jo genialt! da må jeg kjøpe det spillet også ! :thumbup:

7492645[/snapback]

Jepp jepp :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...