Bendorama Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hei. jeg hadde før det gammle kanon(eller het det Tank et eller anet:S) spille(asså slik som det spillet som er på jippii.no) der du velger hvor mange tanks så skal være med, du velger våpen, så starter du, å da er det en og en(på runde) som skyter. noen som vet hva det heter? PS: det er gammelt spill så det er ikke noe 3Dspill :!: takk Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Pocket Tanks er en nyere versjon av dette klassiske spillet. Utrolig artig, og det finnes mange våpen add-ons til spillet. Aner ikke hva det klassiske spillet heter, orginalen altså. Men husker at jeg spilte dette på min Amiga 500 i min barndom, så det er noen år gammelt. Noen Amiga-entusiaster her som vet hva jeg snakker om? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Tank Wars er den store klassikeren, fantastisk kult spill. Det var en som het Bomb også, men jeg tror det var en litt senere versjon. På nettet nå finnes det bare elendige flash versjoner og annet tullball. Dette er det virkelig eksemplet på at gameplayet er viktigere enn grafikken. http://en.wikipedia.org/wiki/Tank_Wars Husker jeg og kompisene kunne knekke flere timer med dette spillet ,gamle dager.... Endret 12. desember 2006 av butkus Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 scorched earth kanskjelink Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Tank Wars er den store klassikeren, fantastisk kult spill. Det var en som het Bomb også, men jeg tror det var en litt senere versjon. På nettet nå finnes det bare elendige flash versjoner og annet tullball. Dette er det virkelig eksemplet på at gameplayet er viktigere enn grafikken. http://en.wikipedia.org/wiki/Tank_Wars Husker jeg og kompisene kunne knekke flere timer med dette spillet ,gamle dager.... 7486543[/snapback] tank wars var det ja. JEG vil ha det må gå an å laste ned en plass Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Får bare håpe det blir abandonware til slutt (om det ikke allerede er det, ligger ikke på abandonia hvert fall). Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vi sitter og spiller ATanks i lunsjen på jobb. Ganske likt Scorched Earth, selv om det er noen forskjeller. Men morro er det. Man vet ikke hva dolking i ryggen er før man har spilt et slik spill med åtte spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå