VegardStr Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 som tittel sier. eg har endelig greid å rive meg løs fra forums verdenen her på diskusjon.no og det anbefales å prøve ut dette Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har prøvd. Det sugde. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det faktum at du faktisk følte du måtte inn hit for å si det motbeviser det ganske så kraftig Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tenkte det samme som Lakus. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) echo start RL.exe return; "RL.exe not found". echo find reallife,rl,irl,verden utenfor pcen*.exe return; "not found". dårlig kode, jeg vet. Uansett: Jeg har testet ut reallife i nesten ett år nå, lite tid på pcen. Anbefales^^ Henger her på kveldstid og når jeg ikke er med venner/trener, så diskusjon.no har fortsatt en plass i hjertet mitt. Endret 12. desember 2006 av PatrickM Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 altså. eg sitter her no i rein tidsfordriv og jakt etter informasjon til noe eg trenger IRL. btw Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvordan klarte du å ta deg fri fra ditt dyrebare liv for å poste dette? Hvis du har fått et liv trenger du ikke overbevise andre, det er de som ikke har et liv som prøver å overbevise folk at de har et liv. De som har et liv er ute i skauen... (Måtte legge til en smilie så folk ser jeg er snill. Må også skrive dette for å få folk til å forstå ironi) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Liv? Utenom Diskusjon.no? Det livet kjenner jeg ikke til. Er ikke mange dagene unna 3 år på forumet. Skrekkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå