Lurvefranzen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nei, jeg er ingen stor røyker jeg heller, men blir vel litt oftere enn Juleaften, hehe. Pipa så jo bra ut den;) I England er det ihvertfall 16 årsgrense på tobakk. 9217997[/snapback] Det er det. Alle i klassen som røyker kjøpte røyk der borte, jeg vurderte å kjøpe litt pipetobakk men dreit i det. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Hvor får man tak i god pipetobakk, får man slikt over alt på kiosker og bensinstasjoner? Har ikke så lyst å dra på langtur bare for å få tak i det. Endret 9. september 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Vet ikke om noen tobakksforetning i tønsberg, men kanskje en invandrersjappe? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) Jeg vet hvert fall om 3 butikker som er aktuelle for pipetobakk i Haugesund, hvis noen tilfeldigvis skulle ha rotet bort dit. (Faktisk der jeg kjøpte min første pipe) REDIGERT: Ble så lite liv her, må nesten redigere inlegget for å få opp tråden igjen. Røykte pipe cirka 4 ganger i helgen. Var koselig. Hehe. Satt og spilte Xbox mens jeg røykte pipe. Var litt rart, men gøy. (Denne helgen gikk det i Petterøe's 3) Endret 12. august 2007 av Skogli Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvor får man tak i god pipetobakk, får man slikt over alt på kiosker og bensinstasjoner?Har ikke så lyst å dra på langtur bare for å få tak i det. Er forøvrig bosatt i Tønsberg. 9221543[/snapback] Lurer på om ikke den narvesen'en på torget kan ha pipetobakk. Står i hvertfall 'Tobakk' over døra. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvordan stappes flake cut? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har ikke noe erfaring med den tobakktypen selv, men jeg fant dette om bruken av Flake Cut på wiki. Det er ikke meningen at den skal smuldres noe særlig før den stappes, bare nok til at stappen blir jevn. Riktig brukt vil den brenne helt ned. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Går det ann å røyke te i pipen? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Tviler. Er generelt skeptisk til andre vekster i pipe, jeg tror at det er en god grunn for at vi røyker tobakk. Men _du_ må gjerne prøve og fortelle etterpå, kanskje vi alle har noe å lære om te. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hvorfor skal du røyke te i pipe? Jeg prøvde faktisk å røyke te (i rullepapir) en gang for lenge lenge siden da jeg var ung og naiv (i mangel på tobakk). Det smakte helt grusomt. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Reis til finland og kjøp tobakkene KILTA og CARAVELLE. Kilta er en relativt sterk tobakk med fyldig lakris-aroma og -smak. Caravelle har den mildeste, søteste smaken av rom . Nå fikk jeg lyst på kilpis-tur Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Laber aktivitet her i pipetråden. Har noen tips til en ganske mild tobakk, med mye smak og aroma. Om det siste sier dere noe vet jeg ikke, men jeg legger vel mest vekt på mild tobakk. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Laber aktivitet her i pipetråden. Har noen tips til en ganske mild tobakk, med mye smak og aroma. Om det siste sier dere noe vet jeg ikke, men jeg legger vel mest vekt på mild tobakk. 9468278[/snapback] Har du noen tips eller ønsker du noen tips? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hehe, ble vanskelig den ser jeg. Ønsker veldig gjerne noen tips. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da kan jeg ikke hjelpe tror jeg. Syns som regel det meste av pipetobakk er like sterkt. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hehe, ble vanskelig den ser jeg. Ønsker veldig gjerne noen tips. 9468774[/snapback] Hmmm. Du kan jo undersøke hvilke tobakker som selges i tobakksforretningen og så sjekke dem opp på Tobacco Reviews? Der er det detaljerte beskrivelser av alle tenkelige tobakkstyper og merker, med oversikt over både smak og styrke. Jeg vet at Borkum Riff Cherry Cavendish selges mange steder. Kanskje den kunne vært no? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skal Borkum Riff Original prepareres på noe vis før den røykes? Den er umulig å få fyr på! Jeg kan flambere den i minutter uten å få glør! Jeg fikk til og med lånt papir hos en venn og det gikk heller ikke an å røyke den i rulligs. Min pipe er forøvrig snart ferdig. Bilder kommer. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 du må dra flammen ned, hvis du ikke får noe trekk igjennom tobakken har du stappet for hardt. PS: Dårlig innlegg, fordi jeg er veldig trøtt og skal legge meg nå. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 du må dra flammen ned, hvis du ikke får noe trekk igjennom tobakken har du stappet for hardt. PS: Dårlig innlegg, fordi jeg er veldig trøtt og skal legge meg nå. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg stapper ikke engang, jeg legger den løst i pipen, fyrer lighteren opp og trekker ned ilden gjennom hele tobakken. Er jeg heldig får jeg litt glør men det slukker etter max. 15 sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå