Macklemore Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Bumper denne tråden jeg:) Kan man bruke løssnus i pipa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Jeg har fått meg en pipe. Men vet ikke hvordan tobakk jeg skal kjøpe, siden jeg egentlig ikke røyker, men liker å gjøre det noen ganger. Så hvordan tobakk? Lenke til kommentar
Khapha Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Bumper denne tråden jeg:) Kan man bruke løssnus i pipa? Det er nok mulig, ja, men jeg vil nok tro at det er ganske hensynsløst. Fuktigheten er noe annerledes, smaken vil jeg anta er mye grovere/mørkere (eller rett og slett dritt) og du får kanskje løssnus i munnen. Du skader deg nok mer enn du nyter av det. Hvorfor ikke bare kjøpe pipetobakk? Å røyke pipe er ikke ment for nikotinen, men å lene seg tilbake, slappe av og smake tobakken. Jeg har fått meg en pipe. Men vet ikke hvordan tobakk jeg skal kjøpe, siden jeg egentlig ikke røyker, men liker å gjøre det noen ganger. Så hvordan tobakk? Det kommer helt an på hvilken smak du vil gå for. Du har blant annet aromatiske (smakstilsatt) og ikke-aromatiske. For nybegynnere vil jeg anbefale å gå for aromatiske, ettersom smaken og røyken er mildere - Bare ikke kjøp billig jalla-typene, siden mange av dem er "kjemikaliebomber". Tobakksjappen her i Bergen har en nettbutikk: http://msorensen.no/Tobakk Da jeg begynte gikk jeg for Sørensen Mixture Tobakk - En av bestselgerne. Den lukter og smaker veldig godt (vanlije'ish, både før og under røykingen). Etter hvert er det bare å eksperimentere når du har lært deg å pakke pipen, røyke og smake tobakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå