Gå til innhold

Bra kamera, minnekort, ikke stor, litt slitesterk

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha en telefon med:

- Bra kamera. ikke suuuper bra, men noe lignende av K750i er helt fint. 2MP ca

- Ikke kjempe stor. Har hatt en N-gage i en lang tid, og den er aalt for stor.

- Jeg vil også ha en mobil jeg kan ha i lang tid. da snakker vi år, så ingen mobil der knappene blir ødelagt etter 3 måneder.

- Pris. Joda. Jeg skal ikke ha no dyr telefon. Ikke sånn at jeg går rundt å er redd for å miste den hvert eneste sek.

Er mest kjent med Sony Ericson og Nokia, men er også åpen for andre.

De mobilene jeg har sett på og likt testene av er K800i og K750i. Har også sett på Nokia N50.

Noen som vil gi meg noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å si enda om joysticken til k800 blir like raskt ødelagt som den til k750, men jeg har allerede sett noen som har klaget på at den begynner å bli tregere.

Med w810 slipper du det problemet...

Ellers går jeg ut i fra at du med Nokia N50 mener E50? I så fall er jo ikke kameraet like bra, og trenger du avanserte menyer (symbian)?

Jeg foreslår sony ericsson w810i.

Lenke til kommentar

Ja, E50 såklart. Tja, jeg syns symbian er helt greit, men er ikke avhengig av det.

Skal lese litt om w810i. Trodde dette var en skikkelig walkman phone jeg. Trenger ikke noe spess mp3 spiller. Har iPod som jeg elsker så.

Det er vell ikke noe stor forskjell på w800 og w810i? Siden w800 var billigere, hihi.

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar
Det er vell ikke noe stor forskjell på w800 og w810i? Siden w800 var billigere, hihi.

7493646[/snapback]

W810 har EDGE og en bedre utformet joystick, ellers er det stort sett samme telefon. Har også bedre matriale i luken som dekker minnekortet, det gjør at det kommer mindre støv.

Kan absulutt annbefale w810, har hatt W800 og den ble full av støv, samt at joystick ble treg etter en stund, men ellers en kjempetlf som også har det beste 2 MP kamera i en tlf.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hva med Benq-Siemens EF81? Den får du for 995,- på elkjøp og lefdal nå! Eller 996,- uten abb. fra Mobyson.com..  :thumbup:

7518337[/snapback]

Det hadde et elendig inne-kamera :/

7522900[/snapback]

problemet er vel at BQS er gått konk, så det er ikke mye service utre å går....

Lenke til kommentar

W810i :w00t:

liten og lett (syns jeg)

Jeg vil også ha en mobil jeg kan ha i lang tid. da snakker vi år, så ingen mobil der knappene blir ødelagt etter 3 måneder.

no joystick! tipper det var den du refererte til. :p

ikke all verdens dyr heller nå lenger.

K800i er jo fortsatt ganske dyr og K750i er litt "utdatert" pluss at begge har joystick :thumbdown: der i hvert fall K750i sin blir fort ødelagt.

jeg ville gått for en SE W810i (det har jeg for så vidt gjort og) fin telefon!

les mer om den her.

lykke til! :)

Lenke til kommentar

Kamera på 6288 kan ta meget gode bilder i dagslys,

men er nok dårligere enn f.eks på k750i.

Innendørs med middels til dårlig belysning eller utendørs etter mørkets frembrudd; glem det.

Men det gjelder vel så godt som samtlige mobiltelefoner.

Den er gjennomsnitts god/dårlig på foto.

I toppsjiktet på video. Og på lyd, vil jeg hevde.

Lenke til kommentar

Tror ikke at Nokia 6288 ville vært et så dumt valg. Til spesificasjonene å dømme har telefonen en hyggelig pris. I tillegg følger det med et minnekort på 512 mb.

Kameraet er greit nok til å ta bilder med, men er derimot en kløpper på video. Den kan ta opp video i 640x480 oppløsning. Har hørt at noen syntes at den virker litt dårlig sammensrudd slik som 6280, men de fleste har sagt at de venner seg til det etter hvært og at det ikke er et proble i lengden. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...