-Chris- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hei jeg ska få meg pc til jul.. men lurer på om jeg kansje jeg ska ventet til etter jul/nyttår i tillfelle tilbud? noen som har noen erfaringer...? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Spørsmålet er vel om man kan vente? Det kommer stadig nye datakomponenter, og prisen faller deretter. Man kan hele tiden vente på at prisen faller på de beste kompnentene for øyeblikket, men problemet er når man har ventet en stund, så er det kommet nye ting som er bedre, og som man selvfølgelig da har lyst på. Prisen blir derfor den samme. Dette blir et evig jag om man skal "vente" eller kjøpe nå. Trenger du pc nå, så kjøp nå..... Lenke til kommentar
-Chris- Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 okok... takk for at du svarte.. Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sånn generelt vil jeg si at pc-komponenter ikke vil være noe billigere etter jul siden de sjelden står så fryktelig høyt oppe på julegavelistene. Jeg tror faktisk det er mer sansynlig at du finner gode tilbud nå før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå