AlleDager Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Lurer på hva som er vanlig volum å ha på- Selv har jeg på 30-40% av det som er mulig. Når en venn av meg lånte podden så var volumet på 100% når jeg fikk den tilbake. Er ikke det skadelig? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Høyt volum over lang tid skader hørselen ja Ikke ha høyere enn du trenger.. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Høyt volum over lang tid skader hørselen ja Ikke ha høyere enn du trenger.. 7485632[/snapback] Jeg hører ikke musikken når jeg sitter på bussen. Så lavt har jeg! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det kjem an på kva du plugger i spelaren. Eit stort headset er mykje meir tungdreve og vil ha eit lågare lydnivå enn for eksempel øyrepluggar. Edit: Er det eit poeng med å ha lyden så lågt at du ikkje høyrer den? Eg pleier å ha min på 50% med øyrepluggar. Endret 12. desember 2006 av Zeph Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Det kjem an på kva du plugger i spelaren. Eit stort headset er mykje meir tungdreve og vil ha eit lågare lydnivå enn for eksempel øyrepluggar. Edit: Er det eit poeng med å ha lyden så lågt at du ikkje høyrer den? Eg pleier å ha min på 50% med øyrepluggar. 7485685[/snapback] Derfor hører jeg ikke på mp3 når det bråker sånn. Vil ha bra hørsel om 10 år også Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Få deg noko som lydisolerer betre då. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Få deg noko som lydisolerer betre då. 7485748[/snapback] Helt enig, trenger ikke spille høyt med mine headsett for å ikke høre ting ^^ Deilig Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Tror lukkede headsett/propper er nøkkelen for å holde hørselen oppegående samtidig som man får inn den musikkopplevelsen man ønsker. Jeg må innrømme jeg hører litt høyt til tider, for å få rette feelingen av at musikken er tilstede. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Tror lukkede headsett/propper er nøkkelen for å holde hørselen oppegående samtidig som man får inn den musikkopplevelsen man ønsker. Jeg må innrømme jeg hører litt høyt til tider, for å få rette feelingen av at musikken er tilstede. 7488901[/snapback] har øretelefoner også, men da blir øra nesten kremert. Skal skaffe meg nye snart! Noen hottips? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Pris? Ta ein tur innom Hodetelefoner-kategorien og leit litt i emnene som er der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Litt synd jeg ikke kan si hvor høyt jeg har det siden det bare er ipod her da. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Litt synd jeg ikke kan si hvor høyt jeg har det siden det bare er ipod her da. 7493022[/snapback] JEg har ipod og lurte på hva som er vanlig. Hvis du har Alacatel mp3 spiller og har på 80% volum sier det meg lite! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) JEg har ipod og lurte på hva som er vanlig. Hvis du har Alacatel mp3 spiller og har på 80% volum sier det meg lite! 7493398[/snapback] Hahah, det er ikke så stor forskjell, hvis man ikke har kjørt ett programm som gjør lyden høyere på ipoden, og det kan du gjøre på creative også. Uansett, ha så lite volum at du ikke hører musikken på bussen er bare overdriving. og noen headsett spiller høyere enn andre headsett. Endret 13. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå