Gå til innhold

Komplett's CRAZY WEEK!


Gjest Slettet+5432143541

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vakke ille med 15k for den 50" LG plasman da

7487535[/snapback]

 

Den 50" plasmaen er uten fot, tuner og høyttalere. Pluss det ikke er nyeste panel/elektronikk i skjermen. Altså du må kjøpe veggfeste i tillegg. For å se TV må du altså bruke videoen sin tuner, eller kabel-TV's digitale dekoder evt. satelitt-tuneren. Har boksen din kun 1 tuner, kan du altså ikke se på TV hvis du spiller inn fra en annen kanal. Flesteparten har vel surroundanlegg, så det er vel ikke nødvendig med høyttalere i skjermen.

 

Er forresten usikker om det er fjernkontroll til den. Kanskje du må bruke RS232 for å kontrollere den.

 

Men for all del, 15k er ikke ille. Kostet 20k i sommer :thumbup:

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Vakke ille med 15k for den 50" LG plasman da

7487535[/snapback]

 

Den 50" plasmaen er uten fot, tuner og høyttalere.

7505773[/snapback]

 

50PM1MA har analog tuner. Det er vel 50PM1M som er uten tuner.

7505939[/snapback]

men å bruke anaolig tuner på 50"lcd :dontgetit:

Da er det bedre å skaffe seg noe digital :)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Vakke ille med 15k for den 50" LG plasman da

7487535[/snapback]

 

Den 50" plasmaen er uten fot, tuner og høyttalere.

7505773[/snapback]

 

50PM1MA har analog tuner. Det er vel 50PM1M som er uten tuner.

7505939[/snapback]

men å bruke anaolig tuner på 50"lcd :dontgetit:

Da er det bedre å skaffe seg noe digital :)

7506086[/snapback]

 

Høres fint ut med en digitsal tuner, men en digital tuner uten dekoder muligheter, kun freeview, er vel ikke så mye mer nyttig det heller? Blir nok neppe noen plasma eller LCD med digital tunere i dag som noen gang kommer til å få inn en eneste Norsk kanal.

 

Fjernkontroll følger vist med, men ikke stativ. Kjøpte et vegg stativ på Expert, ga vel rundt 500,-

 

Og har du 50" bilde, bruker du ikke et de 2 watt's høytalere som enten sitter der, eller du kan få kjøpt løst....uansett hvor fin plasten er rundt høytalerene. Vil heller spare 15-20 cm på bredden, 50" er uansett stort nok, og koble den til noe som står mer i "stil" til bildeopplevelsen.

Lenke til kommentar

Var en rask tur innom netthandelen i går. Der selger de den samme 50" LG skjermen. Så en som gikk for 25.000,- det er crazy det! Kanskje jeg og skal legge ut min nye :) på finn, får vel 25" der og tenker jeg...

 

edit: Nå har de bare 21 igjen, solgt over 40 stk på ei uke, imponerende.

Endret av Torro
Lenke til kommentar

Driv nå og maser om den 50" LG Plasma'n enda...ligger fortsatt på et omlastningssted :(

 

Ser ut til at de har solgt nesten alle 69stk, og selger en 42" fra LG istedenfor som "crazy". Denne er det 7 andre som har billigere, så det gjelder å være våken....

 

Edit: Så ut til at noken våknet, den 42" er nå nede i rett under 10, og komplett legger seg en god 1000lapp under.

 

Posten ringte meg og sa de kjørte kun hjem på døren mandager, og neste utkjøring var mandag 8 januar, tidligst. En betaler nesten 900,- for frakt og de greier ikke å levere på over 3 uker, makan. nei for #&¤% sa jeg, og de skulle se på det og kanskje sende den til et uthentingssted i nærheten.

 

Vær i allefall obs på det om du skal ha noen store pakker med det første.

Endret av Torro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Ser ut som det er 2 igjen av den 50", men nå til en høyere pris (altså tilbudet på denne er over), men litt rart at de ikke har lagt til flere tilbud etter helga?

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...