Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Syntes selv programmene til Creative er veldig gode. Hvilken farge ble det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg var egentlig ganske sikker på at jeg skulle ha svart, og når jeg kom til butikken avgjorde de egentlig for meg, ettersom det var den eneste fargen de hadde Grønn var vel andrevalget. Det eneste negative jeg har å si om kjøpet så langt er det ikke fulgte med stikkontaktlader. Usbladinga har gått veldig treigt så langt. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Følger ikke med stikk kontakt lader til så veldig mange spillere harddisk spillere lenger. Men du kan kjøpe lader hos f.eks komplett... Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Synes du det er lite lyd i spilleren? Isåfall må du legge inn amerikansk FW, det laster man bare ned etter litt googling. Men du må starte spilleren i Recovery modus, og slette den gamle firmwaren derfra, og så må du installere den nye FW'en fra pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå