exess15 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei, websiden min fungerer fint i Mozilla firefox, men blir helt feil i IE. Hva er problemet? www.haugalanduvj.net Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det er alltid sånn. Den ser ok ut i Opera. Du kan lage et eget css ark for IE. Men det kan også være noe av kodingen din er feil. Du bør legge inn en ordentlig doctype, for den du har nå er ikke gyldig og få siden fin validert på http://validator.w3.org Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Kun å lage eget stylesheet for IE som funker asså? Var ingen store feil i W3C validatoren, bare småfiks som jeg har rettet på nuh.. /Jan Tore Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) er make i alle mine nettlesere: IE 7, FF 2, og Opera 9. så den funker i den nye IE ivertfall fikk en ganske rar feilmelding på validatoren: klarte ikke å lese dokumentet fordi den fant for mye byte på linje 18 og 34 som ikke var utf-8 legg til charset i toppen og det vil bli mer ryddig vis du gjør alle style="" om til id/class og legger det inn i stilarket Endret 13. desember 2006 av KillYou Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå