X_Z_E_R_O Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jeg har et hovedkort som det står MSI på men mer vet jeg ikke, jeg har ingen drivere til den siden, når jeg kjøpte det var det en prototype og jeg fikk ingenting med den, så her sitter jeg uten drivere og vet ikke hva hvoedkort mitt heter. Er det noen som vet hvordan jeg kan finne ut hva mitt hovedkort heter? som sakt det eneste jeg vet er at det er fra MSI Endret 12. desember 2006 av X_Z_E_R_O Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 last ned cpu-z... google it.. eller her er den http://www.cpuid.com/cpuz.php Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det står ofte navn på kortet ett sted, ellers kan du laste ned Everest. Lenke til kommentar
Texas Stovner Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Last ned og instaler "MSI Live Update" Den gjenkjenner ditt hovedkort og laster ned de riktige driverne. Live update finner du på Denne siden. Endret 12. desember 2006 av Texas Stovner Lenke til kommentar
X_Z_E_R_O Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Er bare et problem, jeg har ikke internett på den, det er en avgrunnen jeg trenger driveren, tror jeg Er litt noob om det her å reformatere maskinen Lenke til kommentar
lasr Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Alle MSI kort jeg har vært borti har en produktkode a`la disse: MS-6570, MS-7030... Finn noe tilsvarende på kortet ditt (sifferne kan selvfølgelig være noe helt annet enn det jeg har skrevet i eksemplene). Vha produktkoden er det relativt enkelt å finne ut hva slags hovedkort du har LASR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå