pong Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg fikk spillt spillet mitt men jeg var nødt til å bruke den gamle athlon XPen. Jeg fant omsider windows ME plata mi og prøvde først å innstallere på min nyeste maskin, gikk men jeg fant fort ut at det ikke finnes winME drivere for geforce 7800 kort. Til og med nettverksdrivere ble vanskelig. Da jeg prøvde det på min eldre maskin så ble det mye lettere med en gang, radeon 9600 drivere finns til ME. Bortsett fra noe trøbbel med lydkortet så gikk alt smertefritt. Jeg fikk da endelig spille hellcopter. Så det var bare en delvis sukksess. Mitt nyeste system var nettopp det, for nytt. Et hakk nedover på utviklingstigen så var problemet løst sånn for spillets skyld, jeg vil fortsatt være nødt til å koble opp den eldre maskina for å spille eventuelle spill som ikke funker eller funker dårlig på min winXP maskin. forresten GeirGrusom: Kompatibilitets modus fungerer ikke alltid, faktisk heller sjelden. Det eneste spillet jeg faktisk har hatt bruk for den fungsjonen var med red alert 1, da jeg var nødt til å bruke kompatibilitets modus sammen med en større patch for at det skulle funke ordentlig på windows xp. Kom heldigvis med en bruksanvisning som forklarte hvordan det skulle gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå