Quassy Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 jeg skal koble pc`en min til en tv,jeg fikk med en kabel av broren min som skulle passe,men det gjorde den ikke og da jeg så på kabelen som jeg fikk med og inngangen i skjermkortet mitt forstod jeg feilen. den som jeg fikk med hadde bare 4 blanke dingser som skulle inn i pc`en men det jeg trengte var en med 9 sånne blanke ting.jeg har lett over hele byen etter en slik kabel,men alle butikkene har bare dei med 4. jeg vet at dette var veldig dårlig forklart men jeg kan nesten ikke forklare det bedre, så viss noen vet om en plass jeg kan bestille eller få fatt i en slik kabel så si ifra! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du har rett, det var dårlig forklart. Det hjelper gjerne å si hva slags TV og skjermkort det er snakk om, samt et bilde av kabelen, evt en bedre beskrivelse. Jeg tipper at det er en s-videokabel (bilde) det er snakk om? Hvis denne ikke passer i skjermkortet må du nok ha en overgang som vanligvis følger med kortet. Lenke til kommentar
Quassy Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) nå har jeg bilder,dette er den kabelen som IKKE passet men som er vanlig. Dette er den typen som passer i mitt skjerm-kort Endret 12. desember 2006 av Quassy Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Fulgte det ikke med en overgangskabel med skjermkortet? Med de jeg har kjøpt i det siste følger det med en kabel-klynge som gir s-video og component ut. Tror den øverste kabeltypen er s-video, men har ikke sjekka. Lenke til kommentar
Quassy Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Fulgte det ikke med en overgangskabel med skjermkortet? Med de jeg har kjøpt i det siste følger det med en kabel-klynge som gir s-video og component ut. Tror den øverste kabeltypen er s-video, men har ikke sjekka. 7490182[/snapback] jo,det følgte med mange kabler til ditten og datten men ikke for noe pc-tv kabel. Lenke til kommentar
OlavHW Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har samme problem med mitt kort (XFX 6600GT), kortet har en sær mini-din connector med rundt 9 pinner (husker ikke helt presis) Vanlig SVideo er 4 pinner. Hvis det er XFX kort du har så kan dette være saken du er ute etter. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Denne kan du bruke , har fulgt med de fleste skjermkort jeg har kjøpt Den svarte som er alene i skjermkortet og den andre svart som er ilag med de andre i s-video kabel. Lenke til kommentar
Quassy Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har samme problem med mitt kort (XFX 6600GT), kortet har en sær mini-din connector med rundt 9 pinner (husker ikke helt presis)Vanlig SVideo er 4 pinner. Hvis det er XFX kort du har så kan dette være saken du er ute etter. 7494458[/snapback] ja, jeg har XFX 6600GT. er du sikker på at den kabelen passer? Lenke til kommentar
Quassy Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Denne kan du bruke , har fulgt med de fleste skjermkort jeg har kjøptDen svarte som er alene i skjermkortet og den andre svart som er ilag med de andre i s-video kabel. 7495692[/snapback] ok, og hvor får jeg fatt i en slik da? Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Ofte funker det å knekke av den plastbiten som er inne i kontakten på kabelen. Dette fordi de andre pinnene på kontakten til skjermkortet blir brukt til andre ting (feks. kompositt signal osv), mens de fire pinnene til s-video er riktig. Lenke til kommentar
Quassy Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ofte funker det å knekke av den plastbiten som er inne i kontakten på kabelen. Dette fordi de andre pinnene på kontakten til skjermkortet blir brukt til andre ting (feks. kompositt signal osv), mens de fire pinnene til s-video er riktig. 7520611[/snapback] takk takk, det funket. der var det rett før jeg bestillte en kabel fra england Lenke til kommentar
carl_erik Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Skal også selv prøve å gjøre noe liknende...men har ikke noe tv-kort. Men har en vga-utgang i pcn og en s-video inngang som går via scart i tvn. Hvor får jeg tak i slike ledninger. Har letet litt på nettet men ikke funnet noe. Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Du kan enten lage en VGA > SCART (RGB) kabel selv (oppskrift HER), eller kjøpe en boks som gjør det for deg. Feks DENNE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå