Tigeren Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har hørt rykter om at det både er en Two Towers trailer, og en liten parodi fra MTV på Extended versjonen... Noen som vet hvor man kan finne dette?? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Google er din venn. Søket "easter egg lotr fotr extended" gav følgende: Quote: Easter egg InstructionsDisc OneTo access the MTV Movie Awards spoof of The Council of Elrond scene with Jack Black and Sarah Michelle Gellar (3 min, 4x3, DD 2.0), go to the last page of the scene selections menu area and select 'The Council of Elrond'. Then navigate "down" to reveal a hidden Ring symbol. Press "Enter".Disc TwoTo access The Two Towers sneak peek trailer that was shown briefly in theaters at the end of The Fellowship of the Ring (4 min, 16x9, DD 5.1), go to the last page of the scene selections menu area and select the number "48" on the far right-hand side of the screen. Then navigate "down" to reveal a hidden Two Towers symbol. Press "Enter". Sakset fra TheDigitalBits. Men det avhenger av hvilken versjon du har. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Har sone 2, og det står at MTV klippet er borte for å kunne gi lav aldersgrense... Forbanna.. Det klippet er jo dødskult... har det på PCen.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Nei, R2No er ifølge SF ikke klippet. R2UK derimot, er klippet. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jippi... jeg har (en billig!) sone 1 versjon.... får sjekke det i morgen :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg også (230NOK inkl. frakt @ A&BSound). Får ikke lov til å se den før 20.12, dog. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 oioi.. må sjekke ut med en gang YEAH! Begge tingene var der, og det jeg likte best var at det var den traileren som var på kino når FOTR var på kino! Den har jeg bare i dårlig cam versjon på pcen... 3 og et halvt minutt... TOPP!! [ Denne Melding var redigert av: Tigeren på 2002-11-20 04:11 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 02:07, skrev LarsC:Jeg også (230NOK inkl. frakt @ A&BSound). Får ikke lov til å se den før 20.12, dog. Å? Hvorfor ikke? Er det en tidlig julegave til deg selv? :wink: (DVD Soon til 240 kr. inkl. frakt her - "gratis" frakt, men kom rett igjennom tollen likevel) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Si ordet LOTR:FOTR fort :razz: Blir et artig ord :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå