Frohman Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Også spørs det litt på hvem som har utforma quizzen da. Islam kan virke mer moderne enn kristendom på utsiden, og er det kanskje på mange måter, men det hjelper lite når alle de praktiserende muslimene fremdeles lever i år 512. 7541346[/snapback] Islam ble grunnlagt på 700-tallet. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Christianity 71% Buddhism 63% agnosticism 63% Satanism 54% Islam 50% Hinduism 42% Judaism 38% Paganism 25% atheism 13% Er egentlig mer agnostiker. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 atheism 75% Satanism 71% agnosticism 54% Buddhism 46% Islam 42% Judaism 38% Paganism 38% Christianity 33% Hinduism 25% 54 %, 46 % Islam? Buddistske ting bryr jeg meg ikke om, og Islam liker jeg ivertfall ikke. Skjer med at kristendommen er så langt nede.... Lenke til kommentar
freke Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Betyr vel at du egentlig har mer til felles med muslimene enn du liker å innrømme Tough shit. Lenke til kommentar
Snø Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 :!: Har alltid vært ateist, denne testen mener derimot at jeg er 100 % satanist Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 :!: Har alltid vært ateist, denne testen mener derimot at jeg er 100 % satanist 7550220[/snapback] Kanskje du er mer satanist enn du var klar over? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Også spørs det litt på hvem som har utforma quizzen da. Islam kan virke mer moderne enn kristendom på utsiden, og er det kanskje på mange måter, men det hjelper lite når alle de praktiserende muslimene fremdeles lever i år 512. 7541346[/snapback] Islam ble grunnlagt på 700-tallet. 7548220[/snapback] Muhammed levde år 570 - 632 Lenke til kommentar
freke Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Gud døde før 1883. Bare på den måten kunne Nietzshe proklamere det i Slik talte Zarathustra. Lite point å dyrke en død gud folkens? (Dette impliserer jøder, kristne og muslimer) Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 You are... an atheist, though you probably already knew this. Also, you probably have several people praying daily for your soul. Instead of simply being "nonreligious," atheists strongly believe in the lack of existence of a higher being, or God. atheism: 100% Kan bekrefte at dette stemmer godt med mitt verdenssyn. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 :!: Har alltid vært ateist, denne testen mener derimot at jeg er 100 % satanist 'Derimot' er da litt feil uttrykk ettersom alle satanister er ateister i tillegg. Så det er godt mulig du er satanist. Gjør som quizzen anbefaler og sjekk ut satanismen på Chuch of Satan og Det Norske Sataniske Samfunn Satanismen er egentlig en filosofistisk 'isme' og ikke en religion. Ikke på den måten 99% av oss oppfatter ordet religion på hvertfall (Men det finnes noen folk som vil kalle den for en religion siden de har en annen oppfattelse av 'religion' enn oss andre.) Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) You are an agnostic. Though it is generally taken that agnostics neither believe nor disbelieve in God, it is possible to be a theist or atheist in addition to an agnostic. Agnostics don't believe it is possible to prove the existence of God (nor lack thereof). Agnosticism is a philosophy that God's existence cannot be proven. Some say it is possible to be agnostic and follow a religion; however, one cannot be a devout believer if he or she does not truly believe. agnosticism 83% Islam 54% Paganism 46% Buddhism 42% Hinduism 42% Satanism 42% Judaism 38% Christianity 29% atheism 8% Endret 21. desember 2006 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Mine resultater: Agnosticism 79% Atheism 54% Christianity 54% Islam 54% Paganism 50% Buddhism 46% Hinduism 33% Satanism 29% Judaism 21% You scored as agnosticism. You are an agnostic. Though it is generally taken that agnostics neither believe nor disbelieve in God, it is possible to be a theist or atheist in addition to an agnostic. Agnostics don't believe it is possible to prove the existence of God (nor lack thereof). Agnosticism is a philosophy that God's existence cannot be proven. Some say it is possible to be agnostic and follow a religion; however, one cannot be a devout believer if he or she does not truly believe. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Får det samme som de fleste andre 100% ateist og 80% satanist ca. Grei nok test, men jeg kommer bare til å kalle meg ateist tror jeg, ja du, takk og god kveld. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 agnosticism 75% Paganism 71% atheism 67% Hmph... Jeg synes ikke noe om den testen -- den hadde litt for mange "I am certain that no being higher than humans exists." spørsmål. Svar der hvor både "enig -- Jeg tror vi er alene i universet og utelukker at det finnes en gud" og "uenig -- Jeg tror det kan finnes vesener vi mennesker ville underordnet oss under, selv om disse ikke er gudommelige -- eller jeg tror det kan finnes en gud" Testen gir resultater som jeg ikke kan stå for Selv om jeg utelukket gudommeligheter som bevist, og ikke tror det finnes noen gud ble jeg ikke ateist. "It is better to forgive your enemy than to seek revenge." Det er så utrolig dårlige spørsmål..! "ENIG -- Jeg tilgir alle alt, mord, folkemord, trussler, atomlekkasjer, en fjert i heisen" eller "Uenig -- "Jeg tar hevn for alt, mord, folkemord, trussler, atomlekkasjer, en fjert i heisen" Det spesifiseres ikke noen situasjon eller noen konstant, og heller ikke noen reaksjon, straff, sanksjon... Meh... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 atheism 100% Satanism 67% agnosticism 50% Islam 50% Buddhism 46% Paganism 46% Christianity 25% Hinduism 17% Judaism 17% Som forventet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå