H&Dfanatic Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Tenkte jeg kunne starte en bitte liten tråd for folk som trenger hjelp til å finne litt spesielle bilder til russekortet sitt.. Slik at vi kan hjelpe hverandre med å finne bilde... Kriterier: * bilde må være større en 1193 * 720 Jeg for min del leter etter et bilde av en pilot i et jagerfly som ser ut av vinduet (gjerne med deler av flyet på bilde) Men finner ikke noe som blir bra..bilde er i utgangspunktet for lite.. PS 3 dager igjen eller må vi betale 150 kr ekstra.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hvorfor må du ha så innmari stor oppløsning på et bilde til et russekort? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det ikke bakgrunnen som må være 1193 * 720 da? Du er ikke nødt til å ha så høy oppløsning på bildene.. Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Stemmer dt at det er bakgrunnen...selve bilde kan være betraktelig mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå