Xpression Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Okei her er saken: Jeg har nettop gått til innkjøp av bilstereo, og montert opp alt utstyret. Problemet er at jeg rett og slett ikke klarer å stille inn spilleren min rett. Da jeg kjører baksettet på "bakutgangen" må jeg sette den til nofad, og fulltone. Den er nå instilt på sub, og jeg får ikke til å skifte. Jeg har lest manualen nøye, og prøvd det som står der etter beste skjønn, men jeg får rett og slett ikke fram de aktuelle instillingene. Mitt sprøsmål er derfor: Er det noen som tilfeldigvis vet hvordan man stiller inn akkurat dette, eller hvordan man "tilbakestiller" spilleren til slik den kom fra fabrikken ? Mvh. Xpression (nybegynner) Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vipp ned frontpanelet. Det er mulig du har et lite hull der du kan bruke en kulepenn el liten spiker. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kan ikke finne noen slik knapp. Har sett etter dette i manualen også, men det er heller ikke nevnt der. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 er det ikke slik at du trykker på en knapp merket FUNC mens spilleren (og bilen) er avslått for å velge funksjon til lydutgangene? er i hvertfal det på DEH-P55. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Ventle: Du har rett. Tusen takk for svar, endelig funker det som det skal Mvh. Xpression Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå